دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سینا عشوری: پنالتی پرسپولیس درست بود/ تونی تنها مقصر نیست

بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز در مورد علت نتایج ضعیف این تیم در مسابقات لیگ برتر گفت: در حال حاضر تراکتور مشکل گلزنی دارد و اگر مهاجمان تیم بیشتر در امر گلزنی دقت کنند دوباره به روزهای برمی‌گردیم.
کد خبر : 40520

تیم فوتبال تراکتورسازی در بازی حساس این هفته لیگ برتر مقابل پرسپولیس تن به شکست یک بر صفر داد. سینا عشوری بازیکن این تیم در مورد بازی مقابل پرسپولیس به خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا گفت: «تیم ما دیروز خوب بازی کرد و روی یک اشتباه که باعث شد داور پنالتی برای پرسپولیس بگیرد نتیجه بازی را واگذار کرد. در نیمه دوم هم بازی خوبی انجام دادیم و به رغم حمله هایی که کردیم موفق به گلزنی نشدیم تا سه امتیاز حساس را از دست بدهیم.»


عشوری در مورد دلایل نتایج ضعیف تراکتور در این فصل گفت: «در حال حاضر مشکل اصلی تیم گلزنی است. حدود 400 دقیقه است که بازیکنان تراکتور موفق به گلزنی نشده‌‌اند. مهاجمان خوبی داریم اما آنان نتوانسته‌اند در امر گلزنی خوب عمل کنند و اگر مشکل گلزنی حل شود مطمئن باشید تراکتور به روزهای خوبش برمی‌گردد.»


هافبک تراکتور درباره پنالتی پرسپولیس گفت: «از نظر من داور اشتباه نکرد و بی‌احتیاطی که مدافع ما انجام داد داور را مجاب کرد که برای پرسپولیس پنالتی بگیرد و پنالتی هم کاملا درست بود.»


بازیکن سرباز تراکتور در خصوص ادامه کار تراکتور با تونی بیان داشت: «زمانی که تیم به بحران خورده است نباید یک عامل را دلیل آن دانست الان همه عوامل دست به دست هم دادند تا تراکتور نتیجه نگیرد و تنها تونی باعث این بحران نیست. مدیریت، کادر فنی و بازیکنان، هر سه عامل بحران کنونی تیم هستند.»


عشوری در مورد جدایی بازیکنان سرباز از تراکتور اظهار کرد: «من هم صحبت هایی در این مورد شنیدم ولی خودم به عنوان یک بازیکن سرباز با تراکتور قرارداد دارم و تا پایان فصل در خدمت این تیم هستم. بازیکنانی هم که با تیم قرارداد دارند باید با تمام غیرت بازی کنند تا تیم از بحران خارج شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته