دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 تير 1398 - 10:29

رژیم صهیونیستی به دنبال فروش نفت‌کش ایرانی برای دریافت غرامت

یک سازمان به‌اصطلاح مردم‌نهاد صهیونیستی دادخواستی به دادگاه جبل‌الطارق برای فروش نفت‌کش ایرانی برای دریافت غرامت بابت حملات حماس ارائه کرد.
کد خبر : 405142
1.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از خبرگزاری فرانسه، یک سازمان غیردولتی صهیونیستی روز سه‌شنبه پرونده‌ای قضایی به دادگاه عالی جبل‌الطارق ارسال و درخواست کرد که نفت‌کش ایرانی توقیف‌شده به فروش برسد و پول آن به‌عنوان غرامت، به والدین کودکی که مدعی است توسط حماس کشته‌شده، پرداخته شود.


این سازمان به‌اصطلاح مردم‌نهاد به نام «شورات هادین» که در قالب یک مرکز حقوقی در سرزمین‌های اشغالی فعالیت می‌کند، در سال 2017 حکم یک دادگاه آمریکایی برای دریافت غرامت 178.5 میلیون دلار از ایران و سوریه را به اتهام وقوع یک حمله در بیت‌المقدس علیه خانواده صهیونیستی که مدعی است فرزند آن‌ها در جریان آن کشته‌شده، گرفته بود و حالا درصدد است که دادگاه جبل‌الطارق را برای فروش این نفت‌کش متقاعد و این هزینه را از این طریق دریافت کند.


«نیتسانا درشان لیتنر»، مدیر این مرکز مدعی شد که ایران در دادگاه‌های آمریکا درمجموع به پرداخت 43 میلیارد دلار محکوم‌شده و از انگلیس نیز درخواست کرد که از این دادخواست حمایت کند و در مقابل فشارها نفت‌کش ایرانی را آزاد نکند.


انتهای پیام/4106/


انتهای پیام/

برچسب ها: گریس 1
ارسال نظر
هلدینگ شایسته