دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع؛

بخشنامه تعطیلات تابستانی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی، بخشنامه تعطیلات تابستانی 1398 دانشگاه را ابلاغ کرد.
کد خبر : 405107
635910431989123123.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مجید مشکینی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه تعطیلی تابستان 1398 را به رؤسای استان‌ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی (سما) دانشگاه ابلاغ کرد.


در این بخشنامه آمده است: به استناد بند  چهار صورت‌جلسه دویست و نود و سومین هیئت رئیسه دانشگاه و همچنین مصوبه پنجمین جلسه مورخ 98/3/29 شورای دانشگاه و به منظور ایجاد رفاه و تقویت روحیه همکاران مقرر شد کلیه واحدها و مراکز آموزشی از تاریخ 98/5/21 لغایت 98/5/29 (عید سعید قربان تا عید سعید غدیر خم) از تعطیلات تابستانی بهره‌مند شوند.


در ادامه عنوان شده است: مدت مذکور به عنوان مرخصی تشویقی لحاظ خواهد شد. واحدها و مراکز آموزشی که مجری ترم تابستانی هستند، باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که در برنامه‌های آموزشی هیچ‌گونه خللی ایجاد نشود، همچنین با رعایت کلیه ضوابط مربوطه امکان تشکیل جلسات دفاع از رساله پایان‌نامه دانشجویان تحصیلات تکمیلی و حضور علاقه‌مندان در این جلسات نیز فراهم شود. حضور پرسنل خدمات بهداشتی و درمانی و کادر بیمارستانی حسب برنامه شیفتی و مقررات مربوطه و طبق نظر ریاست واحد دانشگاهی خواهد بود.


در بخشی از این دستورالعمل تأکید شده است: برنامه‌ریزی به نحوی صورت پذیرد، کارکنانی که ماهیت وظایف و نوع شغل آنان به گونه‌ای است که باید در محل کار حضور یابند (مانند پرسنل شاغل در مراکز درمانی، بیمارستانی، حفاظت فیزیکی، تأسیسات و کارکنانی که به صورت شیفتی فعالیت می‌کنند) مطابق نظر مدیریت مربوطه از حداکثر مرخصی ایام مذکور در زمان تعیین‌شده استفاده کنند.


در ادامه عنوان شده است: درخصوص همکاران سازمان مرکزی و دبیرخانه استان‌ها، مدیران بلافصل به نحوی عمل کنند که مجموعه تحت مدیریت ایشان بدون تعطیلی قابلیت پاسخگویی کامل را در این مدت داشته باشند. مرخصی تشویقی فوق برای نیروهایی که ضرورت دارد در محل کار خود در این مدت حضور یابند، تنها تا پایان سال 98 معتبر خواهد بود.


در این نامه آمده است: تأسیسات حرارتی و برودتی غیرضروری (وسایل سرمایشی و گرمایشی) در ایام تعطیلات خاموش شود. پیش از ترک محل کار از خاموش بودن کلیه وسایل برقی بخصوص دستگاه کپی، کامپیوتر و پرینتر اطمینان حاصل شود. جهت رفاه و مساعدت به کارکنان ساعتی (غیر بازنشسته) دارای مجوز همکاری از سازمان مرکزی و همچنین جلوگیری از ایجاد وقفه بیمه‌ای در کارکرد این دسته از کارکنان در واحدها و مراکز آموزشی و سازمان مرکزی مشغول به فعالیت هستند، مقرر شد در صورت عدم تکمیل سقف ساعت کاری در ماه (185 ساعت) با توجه به تعطیلی در این پنج روز کاری، نسبت به پرداخت حق‌الزحمه مردادماه سال جاری آنان صرفاً براساس میانگین کارکرد سه ماه اردیبهشت، خرداد و تیرماه سال 98 و حداکثر تا سقف 185 ساعت اقدام شود.


در پایان اشاره شده است: با رعایت مفاد بندهای دو، سه و چهار رؤسای واحدها و مدیران مرتبط به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا همکاران در تاریخ‌های 19، 20 و 30 مرداد بتوانند از مرخصی استحقاقی بهره‌مند شوند. در موارد مستحدثه خارج از مفاد این بخشنامه براساس تصمیم دبیرخانه استان عمل شود.


انتهای پیام/4107/4021/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
۰
افزایش حقوق ها چی شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹
۰
لطفا فکری به حال کارکنان دانشگاه کنید از افزایش حقوق بگویید نه از تعطیلی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹
۰
عجب تعطیلات پربرکت و زیادی ؟ باکمی دقت و مصلحت اندیشی می شد روزهای این تعطیلات رازیادترکرد . دانشگاههای دولتی حداقل 40 روز تعطیلات ثابت تابستانی دارند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
۰
واقعا درو می فرستیم به این همه درایت مسولان دانشگاه احسنت
علی علوی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶
۰
باسلام ازمسئولین دانشگاه آزادبپرسیدچرابخنامه افزایش حقوق که حق مسلم ماست راابلاغ نمی کنندچرابرای ماهمانند دانشگاه دولتی تعطیلات تابستانی آن هم دربازه مشخص درنظر نمی گیرند باسپاس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
۰
همه کارمندان دانشگاه موافق تعطیلات یک ماه بودن نه 8روزه.
علیمحمدی پدرام
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۰
۰
مرخصی های هممون مونده بازخرید هم نمیشه کرد کنار این تعطیلات بتونید بگیرید عالیه هدف کم کردن تعطیلات هم این بوده که همکاران از مرخصی بیشتر استفاده کنند.
علی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸
۰
والا من که دانشگاه دولتیم هم کلا ده روز تعطیلی تشویقی دادیم بقیش از مرخصی های استحقاقی مون کم میشه الکی قضاوت نکنید..
رحیمی ازکردستان
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶
۰
سلام جنانب دکترتهرانچی چندماه پیش دل تمام کارکنان خوش کردند ولی متاسفانه حالا همه امبد شان رازدست دادند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
۰
تعطيلات بدون افزايش حقوق به چه درد ميخوره .مسولين محترم دانشگاه چرا انقدر خواب سنگين هستند
کارمند
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
۰
اگر افزایش حقوق دیر اجرا می شود و مشکلات اقتصادی بیداد می کند، حداقل کاری که می شود بدون هیچ هزینه و بلکه با صرفه جویی در هزینه ها انجام داد افزایش تعطیلات تابستانی است.چرا در حالی که دانشگاه در تابستان نسبتاً خلوت است، تعطیلات باید به این میزان نسبت به سال گذشته کاهش یابد؟
نه افزایش حقوق
نه تعطیلات
چرا؟؟؟؟؟؟؟
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸
۰
تعطيلات بدون افزايش حقوق چه فايده داره.چرا مسولين محترم دانشگاه فكري به حال حقوقهاي ما نميكنند.مگه افزايش حقوق شامل كاركنان دانشگاه ازاد نميشه!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴
۰
تعطیلات که همزمان با امتحانات ترم تابستان است. لطفا امتحانات ترم تابستان را به هفته اول شهریور انتقال دهید.
کارمند دانشگاه آزاد هادی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۶
۰
سلام. خدارو شکر و بامید خدا باسپاس از مسئولین محترم و ریاست عالیه دانشگاه، بخشنامه افزایش حقوق سال۹۸امروز ۲۹تیر ماه به همه واحدها ابلاغ شد. عالی. دستتون درد نکنه. یاعلی مدد. حق نگهدارتون باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۲
۰
جناب دکتر چرا به پرسنل دانشگاه آزاد سهام عدالت تعلق نگرفته است
هلدینگ شایسته