دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 تير 1398 - 21:33
مسابقات بین‌المللی زنجان؛

پیروزی تیم ملی بسکتبال جوانان ایران برابر سوریه

تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان در دومین دیدار خود در مسابقات بین‌المللی زنجان تیم سوریه را شکست داد.
کد خبر : 405097
700.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، درچارچوب دومین روز از مسابقات بین‌المللی زنجان، در اولین بازی تیم ملی جوانان ایران به مصاف تیم ملی نوجوانان سوریه رفت. 
در کوارتر اول این دیدار ملی‌پوشان جوان ایران با حملات برنامه‌ریزی شده، پرتاب‌های موفق منجر به گل بر روی سبد حریف داشتند و برنامه‌های حمله را یک به یک اجرا کردند. در این کوارتر تیم ملی نوجوانان سوریه که البته از چندین بازیکن تیم جوانان خود هم استفاده می‌کند با نمایش ضعیف 28 بر 5 شکست خورد.
در کوارتر دوم بود که سوریه‌ای‌ها به بازی برگشتند و حملات خود بر روی سبد ایران را افزایش دادند؛ همین امر باعث شد در این کوارتر با نتیجه قابل قبول‌تر، 20 بر 11، بازی را واگذار کنند. 
کوارتر سوم، کوارتر به نمایش گذاشتن تاکتیک‌های فردی بازیکنان ایران بر روی سبد حریف بود که باعث شد چند دو امتیازی به‌صورت متوالی برای ایران کسب شود. سوریه‌ای‌ها هم البته بیکار ننشستند و با افزایش حملات، چند امتیاز پیاپی گرفتند.
دو تیم در کوارتر چهارم و پایانی تقریباً پایاپای پیش رفتند و نهایتاً تیم ملی جوانان کشورمان موفق شد 94 بر 41 تیم نوجوانان سوریه را از پیش رو بردارد.


انتهای پیام/4127/


انتهای پیام/

برچسب ها: بسکتبال
ارسال نظر
هلدینگ شایسته