دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 تير 1398 - 08:30
شایسته در گفتگو با آنا:

برخی در وزارت ورزش دوست ندارند من باشم؛ در مورد جایگزینم صحبتی نشده است

سرپرست فدراسیون تنیس گفت: هر زمان که وزارت ورزش تمایل به حضور من داشته باشد در خدمت آنها هستم و فعلاً هم در مورد جایگزین من صحبتی نشده است.
کد خبر : 405037

مجید شایسته در گفتگو با خبرنگار حوزه تنیس گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره حضورش در فدراسیون تنیس و برگزاری انتخابات این فدراسیون گفت: ما هم مثل شما منتظر هستیم تا وزارت ورزش و جوانان درباره انتخابات تعیین تکلیف کند.من آبان سال گذشته دوره چهارساله ریاستم در این فدراسیون تمام‌شده و از آن موقع به بعد به‌عنوان سرپرست مشغول هستم. وظیفه من به‌عنوان سرپرست پیگیری همه امور است اما متأسفانه برخی مغرضانه ما را انتقاد می‌کنند که چرا پیگیر امور هستیم. اگر من به‌عنوان سرپرست امور فدراسیون را دنبال نکند. پس وظیفه چه کسی است؟


دلبسته صندلی ریاست نیستم


وی گفت: برخی می‌گویند شایسته دلبسته صندلی ریاست است، کسانی که چنین حرفی می‌زنند باید خودشان پاسخگو باشند اما من بارها گفتم و این بار هم می‌گویم هر زمانی که وزارت ورزش و جوانان به من بگویند که دیگر در این فدراسیون نباشم، می‌روم و هیچ مشکلی هم با این موضوع ندارم. من عضوی از خانواده تنیس هستم و به‌عنوان سرپرست باید امور فدراسیون را پیگیری کنم. اگرچه کار با عنوان سرپرستی مشکلات خاص خودش را دارد و در ارکان فدراسیون و هیئت‌ها ممکن است تأثیر بگذارد اما به‌هرحال من امور را پیگیری می‌کنم و هرکسی هر تفکری داشته باشد خودش باید پاسخ بدهد. شنیدم برخی می‌گفتند چرا شایسته جلسه سازمان لیگ را برگزار می‌کند، اگر من به‌عنوان سرپرست فدراسیون این جلسات را پیگیری نکنم، چه کسی باید انجام دهد؟!


منتظر وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری انتخابات هستیم


سرپرست فدراسیون تنیس در مورد زمان برگزاری انتخابات فدراسیون تنیس اظهار کرد: همانطور که گفتم ما هم مانند شما منتظر هستیم تا وزارت ورزش در مورد زمان انتخابات اطلاع بدهد. شهریور سال گذشته ثبت‌نام از نامزدهای این فدراسیون انجام شد و در مدت‌زمانی قانونی این کار صورت گرفت و حالا هم منتظر هستیم ببینیم چه زمانی تکلیف مشخص می‌شود.


شایسته تأکید کرد: هرکسی قرار باشد مسئولیت فدراسیون را بر عهده گرفت باید امور را پیگیری کند. چه شایسته باشد و چه نباشد، فدراسیون باید برنامه‌های خود را پیگیری کند. استراتژی ما در دوره گذشته توسعه کمی بود و حالا باید به‌سوی توسعه کیفی پیش برویم. متأسفانه برخی بی‌اخلاقی‌ها را این روزها می‌بینیم که اصلاً قشنگ نیست. من شنیدم که می‌گویند شایسته برای ماندن خودش دست به هر کاری می‌زند. گفتن این حرف‌ها اصلاٌ درست نیست. من به‌عنوان نایب‌رئیس غرب آسیا و سرپرست فدراسیون باید کارها را پیگیری کنیم ولی آن را به تعبیر دیگری برداشت می‌کنند.


برخی در وزارت ورزش دوست ندارند من باشم


سرپرست فعلی فدراسیون تنیس عنوان کرد: بارها گفتم و این بار هم می‌گویم هر زمان که به من نیاز داشته باشند در خدمت تنیس هستم، چراکه مسئولیت اخلاقی من حکم می‌کند که این کار را انجام بدهم، در طول سال‌هایی که در فدراسیون بودم هیچ زمانی پشت میز ریاست ننشستم، در حیطه کاری من هم کم‌کاری معنی ندارد. من حکم سرپرستی دارم و هر زمانی که وزارت تمایل به همکاری با من داشته باشد ادامه می‌دهم در غیر این صورت سال گذشته هم اعلام کردم که تمایلی به حضور من نداشته باشند در این مجموعه نخواهم ماند.من حتی می‌دانم برخی دوستان در وزارت ورزش دوست ندارند که من در این مجموعه باشم، از رفتارهای آنها به‌خوبی مشخص است. اما نمی‌توان این رفتار را به‌کل مجموعه وزارت ورزش تعمیم داد. من قبول ندارم که مسئولان وزارت ورزش با من میانه خوبی ندارند.


مسئولان در مورد جایگزینی سرپرست صحبتی نکردند


شایسته در پاسخ به اینکه گفته می‌شود به دلیل نتایج ضعیفی که تیم ملی تنیس در رقابت‌های دیویس کاپ کسب کرده است، وزارت قصد دارد سرپرست دیگر به‌جای او بیاید، گفت: من از این موضوع بی‌اطلاع هستم و مسئولان وزارت ورزش و جوانان هم تاکنون درباره این موضوع با من حرفی نزدند. من همانطور که گفتم امور فدراسیون را پیگیری می‌کنم و امروز هم قرار است انتخابات هیئت استان مازندران را برگزار کنیم. به‌عنوان سرپرست و کسی که سال‌هاست در ورزش ایران حضور دارد، در هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک بوده کارهایی که در حیطه وظایفم است تا روز آخر پیگیری خواهم کرد.


عملکرد یک‌ساله فدراسیون را با یک مسابقه نسنجید


وی در پایان گفت: ملی‌پوشان ما در مسابقات دیوس کاپ انتظارات را برآورده نکردند و من نمی‌خواهم توجیه کنم اما به نظرم به دور از عدالت است که ما کلیه عملکرد یک‌ساله فدراسیون را با یک مسابقه ملی بسنجیم. تنیس تنها در مسابقات ملی دیوس کاپ حاضر می‌شود و به دلیل نداشتن رقابت‌های ملی نمی‌تواند در مسابقات مختلف حاضر شود. ما در رده‌های پایه تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم که در همه رده‌های سنی تیم داشته باشیم. اولویت اصلی ما رده‌های پایه است که بتوانیم در همه رده‌های سنی بازیکنان داشته باشیم.


انتهای پیام/4051/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته