دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با صدور پیامی:

سرلشکر صفوی درگذشت امیر «احمد ترکان» را تسلیت گفت

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با صدور پیامی درگذشت امیر سرتیپ احمد ترکان را تسلیت گفت.
کد خبر : 405026

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی، سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی در پیامی درگذشت امیر سرتیپ احمد ترکان را تسلیت گفت.


در پیام تسلیت دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا آمده است: درگذشت هم‌رزم عزیزم امیر سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ احمد ترکان واصل و موجب تألم خاطر شد. امیر ترکان فرمانده‌ای مؤمن، خردمند و شجاع بود که همواره نقش اساسی در هماهنگی بین ارتش و سپاه، خصوصاً در مناطق عملیاتی شمال‌غرب و کردستان داشت.


این پیام می‌افزاید: نقش بی‌بدیل این امیر سرافراز به‌عنوان یکی از قهرمانان دوران هشت سال دفاع مقدس و یار دیرین شهید صیاد شیرازی و فرماندهی در سطوح عالی ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در یادها و خاطره‌ها خواهد ماند.


در این پیام تصریح شده است: اینجانب فقدان آن عزیز سفرکرده را به محضر امام زمان علیه السلام و رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران و به فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و هم‌رزمان عزیزم در نیروی زمینی ارتش تسلیت می‌گویم و بدین‌وسیله مصیبت وارده را به خانواده محترم و سایر بازماندگان تسلیت عرض کرده و از آستان ربوبی برای آن سفرکرده‌، علو درجات و هم‌نشینی با حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، صلحا و صدیقین و برای خانواده محترم و سایر بازماندگان سوگوار پاداش صابران توأم با سلامت و سعادت مسئلت می‌کنم.


انتهای پیام/4079/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته