دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 تير 1398 - 16:12
در دانشگاه آزاد اسلامی انجام شد؛

بررسی عملکردهای آموزشی، تحقیقاتی و آینده‌پژوهشی پرنده‌های بدون سرنشین

عملکردهای آموزشی، تحقیقاتی و آینده پژوهشی پرنده‌های بدون سرنشین در دانشگاه آزاد اسلامی شاهین‌شهر بررسی شد.
کد خبر : 405009
IMG_11444.jpg

دبیر علمی سمینار پرنده‌های بدون سرنشین دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر در در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در شاهین‌شهر درباره سمینار پرنده‌های بدون سرنشین در این دانشگاه گفت: این سمینار با هدف بررسی عملکردهای آموزشی، تحقیقاتی و آینده‌پژوهی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر برگزار شد.


امیرحسین زائری با اشاره به اهداف کلان واحد دانشگاهی شاهین‌شهر برای حضور در عرصه هوا و فضا خاطرنشان کرد: سمینار یک‌روزه تخصصی پرنده‌های بدون سرنشین با حضور محققان، نخبگان و بنگاه‌های اقتصادی فعال در صنعت پرنده‌های هدایت‌پذیر از دور در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر برگزار شد.


وی افزود: امروزه پرنده‌های بدون سرنشین در ارائه خدمات نقشه‌برداری، هواشناسی، جغرافیایی و انجام تحقیقات در زمینه‌های مخابرات  نقش موثری را در ارائه خدمات نوین به صنعت ایفا می‌کند.


عضو هیأت علمی گروه برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر با اشاره به کارکردهای دیگر پرنده‌های بدون سرنشین تصریح کرد: در سایر کشور‌ها از پرنده‌های هدایت‌پذیر از دور برای ارائه خدمات امدادی به بیماران و آسیب دیدگان نیز استفاده می‌شود.


وی اضافه کرد: با توجه به تنوع ارائه خدمات و به‌منظور برطرف کردن نیاز مطالعاتی صنایع کشور، هسته هوافضای دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر با مشارکت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان شاهین‌شهر و بسیج اساتید استان اصفهان اقدام به برگزاری این سمینار تخصصی کرده است.


زائری تاکید کرد: در سمینار پرنده‌های بدون سرنشین، آخرین دستاوردهای صنعت پرنده‌های هدایت پذیر از دور و کاربردهای اجرایی آن توسط نخبگان و فعالان ارائه شد و زمینه‌های کارهای آینده مورد بررسی قرار گرفت. 


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته