دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 تير 1398 - 15:56
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مازندران:

تقوا و معرفت در فعالیت‌های دانشگاهی موجب تعالی و پیشرفت می‌شود

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران گفت: تقوا و معرفت در فعالیت‌های دانشگاهی موجب تعالی و پیشرفت می‌شود و توجه به کیفیت علمی و فرهنگی ضرورت است.
کد خبر : 404998
photo5866350273620979871.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ساری، حسین منصوریان ظهر امروز در چهلمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به تحولات و برنامه‌های راهبردی در راستای اهداف خود در بحث تکریم ارباب‌رجوع و شفاف‌سازی موفق عمل کرد.


وی درباره نظم و انضباط در کار گفت: انگیزه و تسلط در فعالیت‌های رؤسای واحدهای دانشگاه، نقش بسزایی در پیشبرد اهداف دانشگاه آزاد اسلامی دارد و نظم و انضباط کاری باید سرلوحه رؤسای واحدها و معاونان قرار گیرد.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران گفت: تقوا و معرفت در فعالیت‌های دانشگاهی موجب تعالی و پیشرفت می‌شود و توجه به کیفیت علمی و فرهنگی ضرورت است.


منصوریان با توجه به تجمیع مالی در دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: هیچ واحد دانشگاهی نباید فراتر از پیش‌بینی بودجه هزینه کند. رؤسای واحدها باید در بحث صرفه‌جویی و مدیریت هزینه و سلامت مالی تلاش کنند. رؤسا و معاونان توسعه مدیریت و منابع واحدهای دانشگاهی در تنظیم بودجه نهایت درایت، دقت و تلاش را انجام دهند.


وی با بیان اینکه هدف از طرح تعاون و پایش استادان حق‌التدریس صرفه‌جویی، مدیریت هزینه و کمک به ارتقای سطح علمی و به‌کارگیری اعضای هیئت علمی در واحدهای مازندران است، تصریح کرد: همه ضوابط آموزشی با مطالعات فراوان و کار کارشناسی تدوین شده و در راستای افزایش سطح علمی دانشجویان است. انجام صحیح و دقیق این قوانین موجب افزایش سطح کیفی آموزش، فرهنگی و پژوهش خواهد شد.


انتهای پیام/4121/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته