دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مهر 1394 - 10:02

قالیباف: نتایج طرح انضباط شهری به تدریج نمایان می‌شود

شهردار تهران با تاکید بر اینکه ساماندهی منطقه 12 کار عمرانی نیست که بتوان برای پایان آن زمان تعیین کرد گفت: اقدام پیش بینی شده برای ساماندهی این منطقه ضربتی نیست و نتایج حاصل از طرح انضباط شهری آرام آرام و به تدریج قابل مشاهده خواهد بود.
کد خبر : 40481

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محمدباقر قالیباف با بیان اینکه طرح انضباط شهری یک بحث مهم و اساسی است خاطرنشان کرد: این موضوع از دو سال پیش به طور ویژه در منطقه 12 آغاز شده است.


وی با بیان اینکه این طرح از پیشینه تحقیقاتی و مطالعاتی دقیق برخوردار است، تصریح کرد: مشکلات منطقه 12 یک ضعف کهنه است که حدود هفت دهه از آن می‌گذرد و حل آن نیز از طریق ماده 16 و تخریب و بستن امکان‌پذیر نیست.


شهردار تهران با بیان اینکه در منطقه 12 محله‌های نمونه از نظر فرهنگی نیز وجود دارد، خاطرنشان کرد: دو محله در این منطقه وجود دارد که اقدام ویژه‌ای برای ساماندهی آنها در دستور کار قرار دارد.


وی گفت: انجام کارهای عمیق فرهنگی و اجتماعی به موازات اقدام سلبی راهکار حل معضلات این منطقه است که به طور جدی در دستور کار شهرداری تهران قرار دارد.


قالیباف افزود: اکنون دو بوستان در منطقه 12 وجود دارد که نسبت به گذشته جمعیت کمتری از افراد متخلف در آن حضور دارند، این کار به صورت داوطلبانه انجام شده که نتیجه اقدام فرهنگی است.


شهردار تهران تصریح کرد: با توجه به اهمیت مساله، موضوعات منطقه 12 از جمله حمل و نقل عمومی، ساماندهی گاری‌ها، باربرها، مسافران، معتادان و خانه‌ها را شخصا پیگیری می‌کنم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب