دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 تير 1398 - 09:01
عضو هیئت‌علمی پژوهشگاه علوم ورزشی:

دوره تخصصی طراحی و تجویز تمرینات اصلاحی برگزار می‌شود

عضو هیئت‌علمی پژوهشگاه علوم ورزشی از برگزاری دوره تخصصی طراحی و تجویز تمرینات اصلاحی خبر داد و گفت: این دوره به مدت 2 روز به‌صورت تئوری و عملی برگزار می‌شود.
کد خبر : 404768
eslahi.jpeg

حامد عباسی در گفتگو با خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از برگزاری دوره تخصصی طراحی و تجویز تمرینات اصلاحی خبر داد و اظهار کرد: این دوره 27 و 28 تیرماه سال جاری توسط پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار خواهد شد.


وی در خصوص اهداف و کاربرد این دوره افزود: کم‌حرکتی و زندگی ماشینی در عصر حاضر رو به افزایش است. شیوه زندگی کم‌تحرکی و عدم آگاهی از وضعیت بدنی مناسب موجب می‌شود تا بدن انسان در مقابله با فشارهای وارد بر سیستم عضلانی اسکلتی ناشی از فعالیت‌های کاری و روزمره از مقاومت خوبی برخوردار نباشد و پیامد آن بروز اختلالات عضلانی و اسکلتی مختلف باشد.


مدیر تخصصی این دوره تخصصی طراحی و تجویز تمرینات اصلاحی با بیان اینکه این دوره باهدف طراحی تمرینات اصلاحی برای پیشگیری و اصلاح ناهنجاری‌های قامتی شایع طراحی‌شده است، عنوان کرد: سرفصل‌های این دوره شامل ارزیابی قامت و تشخیص ناهنجاری‌های قامتی، اصول طراحی تمرینات اصلاحی، اصول اصلاح رفتارهای حرکتی و طراحی تمرینات اصلاحی برای ناهنجاری اندام فوقانی و اندام تحتانی است که طی دو روز به‌صورت تئوری و عملی ارائه می‌شود.


لازم به ذکر است علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام این دوره به سامانه کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی پژوهشگاه مراجعه کنند.


انتهای پیام/4115/4084/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته