دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی: حجاب ارزنده ترین زینت برای زنان مسلمان است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی با توجه به نقش و اهمیت حجاب و عفاف در عظمت زنان در جامعه اسلامی و ضرورت توجه و الگوگیری بانوان از حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: حجاب گوهری فاخر و زینتی ارزنده برای زنان مسلمان است.
کد خبر : 40476

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر علی رضا حسنی در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید که در دبیرستان دخترانه دوره دوم سما بیرجند برگزار شد، آغاز سال تحصیلی جدید و تقارن مبارک آن با روز عرفه و هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و اظهار کرد: امیدوارم دانش‌آموزان و دانشجویان عزیز در این فصل پر نشاط که بهار علم و دانش است و در سالگرد حماسه پر افتخار دفاع مقدس است سال تحصیلی جدید را با توجه به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و با همت و اراده‌ای قوی برای کسب علم و معرفت شروع کنند.


علم نوری است که خداوند در قلب هر انسان شایسته‌ای می‌گذارد


وی با یادآوری سالگرد شهادت حضرت مسلم ابن عقیل و بیان فضایل روز عرفه گفت: در فضیلت این روز همین بس که در آموزه‌های دینی ما تأکید شده هر کس در ماه رمضان آمرزیده نشود باید صبر کند تا روز عرفه برسد.


حسنی به تعریف علم از دیدگاه معصومین (ع) پرداخت و عنوان کرد: بر این اساس علم نوری است که خداوند در قلب هر انسان شایسته می‌گذارد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی با ارج گذاری به مقام والای معلمان گفت: معلم کسی است که نور را تعلیم می‌دهد و (نور) خداوند متعال است .


عزت و اقتدار امروز کشور عزیزمان مرهون فداکاری رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس است


حسنی که خود از آزادگان و جانبازان دفاع مقدس است، با بیان خاطراتی از سلحشوری و جانفشانی رزمندگان اسلام در سالهای حماسه و ایثار اظهار کرد: عزت و اقتدار کشور عزیزمان و امنیت روحی و روانی امروز ما مرهون فداکاری رزمندگان پر توان و ایثار گری است که در برابر دشمن متجاوز جان خود را بر طبق اخلاص نهادند و با غیرت مردانه و انقلابی از میهن اسلامی و دستاورد های انقلاب پاسداری کردند.


وی با توجه به نقش و اهمیت حجاب و عفاف در عظمت زنان در جامعه اسلامی و ضرورت توجه و الگوگیری بانوان از حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: حجاب گوهری فاخر و زینتی ارزنده برای زنان مسلمان است .


احمد جلایری معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما نیز از فعالیت ها و اقدامات این معاونت گزارش داد و آغاز سال تحصیلی جدید را به دانش آموزان و دبیران عضو خانواده سما تبریک گفت.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان در پایان از بخش‌های مختلف این دبیرستان بازدید کرد و در جلسه ویژه با مسئولان دبیرستان بر لزوم اعتلا و توسعه کیفی مدارس سما تأکید کرد


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته