دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 تير 1398 - 16:51
استاندار اردبیل خبر داد:

راه‌اندازی 3 پیست اسکی در استان اردبیل

استاندار اردبیل گفت: برای افزایش گردشگر در پاییز و زمستان سه پیست اسکی دیگر در این استان راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر : 404751
11170e65-d587-4d32-8893-e4300c48517d.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از استانداری اردبیل، اکبر بهنام‌جو در نخستین کنفرانس گردشگری در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: دانشگاه محلی برای توسعه علم با تربیت منابع انسانی متخصص در رشته‌های مختلف است و توسعه همه بخش‌ها از دانشگاه آغاز می‌شود.


وی با بیان اینکه در راستای توسعه استان دانشگاه‌ها میزبان کنفرانس‌های مختلف می‌شوند، افزود: با همکاری برنامه‌ریزی سایر دستگاه‌های اجرایی این چالش‌های گردشگری و کشاورزی با محور اردبیل برگزار می‌شود.


استاندار اردبیل گفت: برنامه‌های توسعه محور چشم‌انداز ۱۴۰۰ با تلاش و همت اداره کل میراث فرهنگی به‌صورت تخصصی تدوین و در آینده نزدیک اجرایی می‌شود.


بهنام‌جو تصریح کرد: ایجاد زیرساخت‌های لازم برای اجرای طرح‌های گردشگری ضروری است و هر سال 40 کیلومتر به بزرگراه‌های اردبیل اضافه می‌شود.


وی از اتصال اردبیل به شبکه ریلی کشور تا پایان سال ۹۹ خبر داد و مطرح کرد: در دهه فجر ۹۹ راه‌آهن اردبیل به میانه تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد که به‌نوبه خود برای جذب توریست و مسافر گردشگری نقش اساسی دارد.


استاندار اردبیل ویژگی‌های آب‌وهوای متنوع فصول سال در این استان را منحصربه‌فرد برشمرد و افزود: برای افزایش گردشگر در پاییز و زمستان طرح زمستان بیدار اجرایی شده و به همین منظور با راه‌اندازی سه پیست اسکی دیگر تعداد پیست اسکی در اردبیل به چهار مورد افزایش می‌یابد.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته