دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 بهمن 1393 - 16:42

نادران: مجلس سربازخانه نیست/ لاریجانی: اگر مشکل‌تان با توهین به من حل می‌شود٬ اشکالی ندارد

لاریجانی خطاب به نادران گفت: اگر مشکل شما با توهین به من حل می‌شود، مشکلی با این موضوع ندارم اما این جلسه برای بررسی بودجه است.
کد خبر : 4047

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، الیاس نادران نماینده تهران در مجلس در جلسه علنی نوبت بعدازظهر امروز -سه‌شنبه 28 بهمن- مجلس شورای اسلامی در تذکری آیین‌نامه‌ای اظهار کرد: هیئت رئیسه مجلس به ماده 18 آیین‌نامه داخلی قسم خورده است که در اجرای آن بی‌طرف باشد، بنابراین لازم است که گوشش باز باشد و چشمش هم ببیند نه اینکه ما هزار دفعه بگوییم که تذکر و اخطار داریم.


وی افزود: متأسفانه برخی تذکرات و اخطارها استماع نمی‌شود، هیئت رئیسه از اعضای مجلس رأی می‌گیرد تا نمایندگان را مدیریت کند و اینطور نیست که اینجا سربازخانه باشد و ما هرچه هیئت رئیسه گفت مطاع باشیم و تذکرات دوستان را مراعات نکنید.


عضو کمیسیون برنامه و بودجه، ادامه داد: قبلا هم تذکر داده‌ام و الأن نیز اعلام می‌کنم که در بندهای «ق» و «ل» تبصره بودجه خلاف برنامه پنجم عمل شده است.


علی لاریجانی٬ در پاسخ به تذکر نادران گفت: با توجه به‌‌ همان ماده‌ای که خودتان گفتید هیات رئیسه قسم خورده است، تشخیص اینکه موضوعی خلاف یا موافق قانون برنامه هست یا نیست٬ برعهده هیئت رئیسه است.


لاریجانی خطاب به نادران تصریح کرد: اگر مشکل شما با توهین به من حل می‌شود، مشکلی با این موضوع ندارم اما این جلسه برای بررسی بودجه است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته