دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 تير 1398 - 11:19
نوبخت:

برخورد جدی با مفسدان و گلوله‌های فساد در شرایط فعلی اهمیت زیادی دارد

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، در مجلس شورای اسلامی گفت: برخورد جدی با مفسدان و برخورد با گلوله‌های فساد اهمیت زیادی دارد.
کد خبر : 404638

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، علی نوبخت حقیقی در نطق صبح امروز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: «شرایط کشور در وضعیت کنونی بسیار خطیر و مهم است و مجلس در این مسیر بسیار اهمیت دارد».


وی با اشاره به اینکه نقد و سیاه‌نمایی در کشور خیانت به کشور است، افزود: «ضرورت دارد به‌فکر مقاومت و مقابل با دشمن باشیم».


رئیس کمیسیون بهداشت و درمان و آموزش پزشکی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمام شرایط را برای مردم برای درمان به‌کار خواهیم بست، ادامه داد: «تهدیدات همه‌جانبه اقتصادی، امنیتی و روانی دشمن شرایط خطرناک فراهم کرده که باید تنها در این راه مقاومت را ادامه دهیم».


نوبخت با تأکید بر اینکه در مجلس سنا و نمایندگان آمریکا مصوبه‌ای تصویب شد تا ترامپ نتواند به ایران خودسرانه حمله کند که نتیجه مقاومت مردم ایران است، گفت: «در مجلس سنا آمریکا یکی از سناتورها گفت که ایران کنشگر مهم منطقه‌ای است».


وی با بیان اینکه در شرایط جنگی تحمل برخی خسارات‌ها اجتناب‌برانگیز است، تصریح کرد: «برخورد جدی با مفسدان و برخورد با گلوله‌های فساد اهمیت زیادی دارد و باید از جوانان نخبه دفاع کنیم».


انتهای پیام/4082/


انتهای پیام/

برچسب ها: برخورد با فساد
ارسال نظر
هلدینگ شایسته