دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
ربیع‌خواه:

در چهار پست برای پرسپولیس بازی کرده‌ام

مدافع - هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در تمرینات فصل جدید، در پست‌های هافبک میانی، هافبک چپ، هافبک راست و هافبک دفاعی بازی کردم اما پست تخصصی من هافبک دفاعی است.
کد خبر : 404563

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محسن ربیع‌خواه مدافع-هافبک پرتلاش تیم فوتبال پرسپولیس درباره تمرینات پیش فصل این تیم گفت: تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم تا پایان اردو و تمرینات پیش رو، تا قبل از مسابقات، به آمادگی ایده‌آل برسیم. بازیکنان و تیم شرایط بسیار خوبی دارند و بچه‌ها با انگیزه بسیار بالا تمرینات سخت بدنسازی را پشت سر می‌گذارند.


ربیع خواه در خصوص برنامه‌های تمرینی کادر فنی جدید تیم تصریح کرد: سرمربی و اعضای کادر فنی با انرژی بسیار زیاد تمرینات شادابی را برای تیم در نظر می‌گیرند و به بچه‌ها انگیزه و انرژی می‌دهند تا این دوره بدنسازی را با تمرکز بالا انجام دهند.


بازیکن سرخ‌پوشان در ادامه عنوان کرد: امیدوارم تمرینات پر فشار و اردوی کنونی ثمره‌ قابل ملاحظه‌ای داشته باشد؛ چرا‌که کادر فنی و بازیکنان، اعضای تیم و مجموعه باشگاه، تلاش زیادی برای آمادگی هرچه بهتر تیم به خرج می‌دهند.


ربیع‌خواه در مورد شرایط خود و حضور در پست‌های مختلف گفت: شرایط من خوب است و مثل بقیه بچه‌ها تمرینات را به شکل خیلی جدی انجام می‌دهم و امیدوارم بتوانم به تیم محبوبم کمک کنم. در تمرینات فصل جدید، در پست‌های هافبک میانی، هافبک چپ، هافبک راست و هافبک دفاعی بازی کردم اما پست تخصصی من هافبک دفاعی است؛ ولی با نظر کادر فنی با بازی در هیچ‌یک از پست‌ها مشکلی ندارم.


محسن ربیع‌خواه در مورد حضور پر تعداد ستاره‌ها در خط میانی تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: حضور بازیکنان حرفه‌ای در خط میانی، رقابت را بیشتر می‌کند و لازم است بازیکنان برای رسیدن به ترکیب اصلی تلاش بیشتری داشته باشند. بچه‌ها برای رسیدن به جایگاه خود و حفظ آن، مجبور هستند تمرینات خود را به صورت جدی‌تر و با سعی مضاعف انجام دهند. امیدوارم تا پایان اردو به آمادگی لازم برسیم و با انجام بازی‌های دوستانه، رضایت کادر فنی را جلب کنیم.


مدافع-‌هافبک سرخ‌پوشان در مورد تغییر تمرینات بدنسازی تیم گفت: هر مربی و هر کادر فنی، سبک کاری و تمرینی خودش را دارد. آن‌ها طبق برنامه‌ای که آماده کرده‌اند تمرینات را با شادابی و طراوت انجام می‌دهند و کم‌کم روی بدن‌ها فشار می‌آورند. ما هم با دل و جان تمرینات را انجام می‌دهیم تا خواسته آن‌ها محقق گردد.


ربیع‌خواه در مورد بازی‌های دوستانه نیز افزود: در دوره بدنسازی هستیم اما این بازی‌های دوستانه کیفیت کار و تمرینات ما را کامل می‌کند و عیار تیم و بازیکنان مشخص می‌شود.


وی هم‌چنین در مورد حضور در ترکیب اصلی و جایگاه خود گفت: ما سعی و تلاش خودمان را می‌کنیم و امیدوارم هر کسی در زمین حاضر می‌شود کمک حال تیم باشد و به موفقیت تیم کمک کند. من هم اگر در ترکیب بودم که با جان و دل بازی می‌کنم و اگر هم نبودم؛ تلاش می‌کنم تا با تمرینات بیشتر به ترکیب نزدیک شوم.


انتهای پیام/4127/


انتهای پیام/

برچسب ها: کالدرون پرسپولیس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته