دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مهر 1394 - 09:41

آغاز سال تحصیلی 95-94 در واحد گرمسار با پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و سرود دانشگاه آزاد

سال تحصیلی 95-94 در مراسمی با حضور مسئولان شهرستان و دانشگاهیان و با اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه آزاد اسلامی در واحد گرمسار با قرائت پیام دکتر میرزاده آغاز شد.
کد خبر : 40453

به گزارش خبرنگار آنا، در این مراسم که با پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه آزاد اسلامی همراه بود، پرچم جمهوری اسلامی از سوی یکی از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و پرچم دانشگاه آزاد اسلامی از سوی یکی از دانشجویان جدیدالورود به اهتزاز در آمد و سال تحصیلی 95-94 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار آغاز شد.


در این مراسم که فرماندهی سپاه ناحیه گرمسار، رئیس و اعضای شورای اسلامی گرمسار، جمعی از مسئولان شهرستان، هیات رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان حضور داشتند، پیام دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید نیز قرائت شد.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به همه استادان، کارکنان و دانشجویان، تقارن آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس را تقارنی نیکو برشمرد و گفت: تقارن آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس فضای دانشگاه را به یاد و خاطره شهیدان، متبرک ساخته و پاسداری از حرمت خون شهیدان را در سنگر دانشگاه یادآور عصاره‌های پاک انقلاب می‌شود.



دکتر طاهره میرساردو با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: در این هفته با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدا تجدید میثاق کرده و همواره پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب را سرلوحه زندگی خود قرار می‌دهیم تا بتوانیم تحولی بنیادین در حوزه تعلیم و تربیت ایجاد کرده و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی را در قالب دانشگاه محقق سازیم.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار رشادت‌های رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس را یادآور و بر پاسداری از ارزش‌های انقلاب، دفاع مقدس، امام (ره) و شهیدان تاکید کرد.


وی آغاز سال تحصیلی جدید را به همه استادان، همکاران و دانشجویان گرامی تبریک گفت و توفیق روزافزون دانشگاهیان را از درگاه خداوند متعال مسألت کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته