دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 تير 1398 - 14:06
نایب‌رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور:

دانشگاه آزاد پتانسیل برگزاری رقابت‌های ملی و بین‌المللی تنیس روی میز را دارد

نایب‌رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور گفت: دانشگاه آزاد پتانسیل برگزاری رقابت‌های ملی و بین‌المللی تنیس روی میز را دارد.
کد خبر : 404425
02c03f76-af27-4c67-8c0a-b57dc1bb9d2a.jpg

بهنام حبیب‌زاده در گفتگو با خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در فینال مسابقات تنیس روی میز  دانشجویان کشور دانشگاه آزاد اسلامی که به میزبانی واحد شهر قدس این دانشگاه در حال برگزاری است، اظهار کرد: من خود را جزئی از خانواده ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی می‌دانم و روزی در این مسابقات به‌عنوان ورزشکار حضور داشتم.


وی افزود: تحصیلات تکمیلی خود را در دانشگاه آزاد اسلامی گذراندم. همچنین بسیاری از قهرمانان و مدیران ورزشی کشورمان تحصیل‌کرده دانشگاه آزاد اسلامی هستند.


نایب‌رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور با بیان اینکه این رشته ورزشی، یک ورزش دانشگاهی است، ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی چه در مباحث علمی و چه در مباحث ورزشی خدمات زیادی کشور ارائه کرده است. خدمات این دانشگاه را می‌توان یک کار جهادی قلمداد کنیم که منجر به پیشرفت ورزش کشور می‌شود.


وی گفت: طی چند سال اخیر دانشگاه آزاد اسلامی از رشته تنیس روی میز در سطح دانشگاهی و چه در سطح کشوری حمایت ویژه کرده است امسال تیم دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور داشت. همچنین در این مسابقات قهرمانان خوبی حضور داشتند که برای رشته تنیس روی میز روزهای خوبی را نوید می‌دهند


حبیب‌زاده با اشاره به پتانسیل سخت‌افزار و نرم‌افزار ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: این دانشگاه دارای امکانات ورزشی زیادی است که بسیاری از این امکانات به بالفعل باقی‌مانده است این دانشگاه می‌تواند میزبان‌ مسابقات کشوری و بین‌المللی باشد.


نایب‌رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور خاطرنشان کرد: سطح بسیار بالای مسابقات تنیس روی میز دانشگاه آزاد اسلامی ازجمله کادر فنی و کادر اجرایی این مسابقات نشان می‌دهد که دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند میزبان مسابقات تنیس روی میز باشد و ما در فدراسیون تنیس روی میز می‌خواهیم همکاری بیشتری با دانشگاه آزاد اسلامی داشته باشیم حق این دانشگاه است که در توسعه ورزش کشور حضور بیشتری داشته باشد.


وی خطاب به داوطلبان علوم ورزشی تأکید کرد: رشته تربیت‌بدنی و علوم ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی جایگاه بالایی دارد و این دانشگاه هیئت‌علمی مجرب و امکانات خوبی را برای دانشجویان فراهم کرده است دانشجویان با حضور در این دانشگاه می‌توانند آینده خوبی را برای خود متصور باشند و این دانشگاه دانشجویان باسوادی را تربیت می‌کند.


نایب‌رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور گفت: واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی از امکانات بسیار خوبی در حوزه ورزش برخوردار‌ است. افرادی که می‌خواهند در حوزه ورزش و تربیت‌بدنی تحصیل کنند می‌توانند در این دانشگاه موفقیت‌های خوبی را کسب کنند.


انتهای پیام/4107/4084/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته