دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 تير 1398 - 13:40
زارع:

مدارس سما مكانی مناسب برای بروز استعداد نسل جوان است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: مدارس سما قلب تپنده آموزش‌های پیش‌دانشگاهی و مكانی مناسب برای بروز استعدادهای شگرف نسل جوان هستند.
کد خبر : 404421
Picture1.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لارستان، فاطمه قانعی دانش‌آموز سمای لارستان در مسابقات كونگ‌فو بانوان استان فارس به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان در گفتگو با آنا در لارستان با تبریک این موفقیت مهم به این ورزشکار پرتلاش و به جامعه علمی سمای لارستان اظهار کرد: تمركز بر استعدادیابی و شناخت ظرفیت‌های برجسته نوجوانان و جوانان ما می‌تواند جامعه را برای یك عمر بیمه كرده و مانع از نفوذ فرهنگی دشمنان بر نسل جوان كشور و بحران‌های هویتی در این خصوص شود.


مهدی زارع ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی لارستان، علاوه بر تعریف كاركرد آموزشی و علمی، برای خود فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی گسترده‌ای را تعریف كرده و آن را از جمله وظایف راهبردی خود می‌داند.


وی افزود: تشویق  نوجوانان به منظور ورود به عرصه‌های ورزشی و فرهنگی، آن هم به صورت حرفه‌ای می‌تواند شرایطی را فراهم كند كه استعدادهای این عزیزان شكوفا شده و موجب افتخارآفرینی‌های مستمر و مجدد آنها در استان و کشور شود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان بیان كرد: مدارس سما قلب تپنده آموزش‌های پیش‌دانشگاهی و مكانی مناسب برای بروز استعدادهای شگرف فرزندان ما هستند كه می‌توانند در آینده جامعه اسلامی نقش‌آفرین باشند.


زارع به موفقیت این دانش‌آموز افتخارآفرین اشاره کرد و گفت: این موفقیت در كنار موفقیت‌های متعدد دانش‌آموزان و دانشجویان ما در سطوح استانی و كشوری، نشان‌دهنده پویایی و بالندگی جامعه علمی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان است كه انتظار می‌رود با حمایت‌های جدی مسئولان شهرستان و استان، شاهد به ثمرنشستن هرچه بیشتر اینگونه درخشش‌ها باشیم.


وی خاطرنشان كرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان وظیفه خود می‌داند كه با قدردانی از این عزیزان، فضا را برای موفقیت‌های همه‌جانبه آنان فراهم كند و ضمن ایجاد رقابت در عرصه‌های مختلف علمی، ورزشی و فرهنگی، ایام زیبایی را برای دوران دانشجویی آنان خلق كند.


به گزارش آنا، مسابقات قهرمانی كونگ‌فو بانوان استان فارس در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در شیراز برگزار شد كه در این دوره از مسابقات ١٠ تیم از شهرستان‌های استان فارس با ٢٨٠ نفر شركت‌كننده حضور داشتند و فاطمه قانعی دانش‌آموز سمای لارستان در رده نونهالان در وزن ٢٦- كیلوگرم توانست با اقتدار و با شكست تمام حریفان خود به مقام نخست استان دست یافته و به مسابقات كشوری فدراسیون كونگ‌فو راه پیدا كند. 


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته