دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آمادگی 4 ورزشگاه در آستانه لیگ نوزدهم

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در شرایطی آغاز خواهد شد که تنها چهار ورزشگاه از استانداردهای لازم برای برگزاری این رقابت‌ها برخوردار هستند.
کد خبر : 404392

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سازمان لیگ با هماهنگی فدراسیون فوتبال اعلام کرد ورزشگاه‌های تیم‌های لیگ برتر برای رقابت‌های فصل جدید باید دارای استانداردهای مدنظر AFC باشد و اگر تیم‌ها ورزشگاه‌هایی که دارند را تجهیز نکنند باید در شهری دیگر از حریفان میزبانی کنند.


به‌رغم اخطار سازمان لیگ و تأکید فدراسیون فوتبال بر تجهیز و آماده‌سازی ورزشگاه‌ها و این موضوع که میزبانی از تیم‌هایی که ورزشگاه استاندارد ندارند گرفته می‌شود اما تنها چهار ورزشگاه هستند که این قابلیت را داشته یا خواهند داشت تا بدون مشکل به میزبانی از رقیبان بپردازند و دیگر ورزشگاه‌ها مجهز نیستند و از شرایط مطلوب ایمنی و امنیتی برخوردار نیستند.


با تمهیداتی که صورت خواهد گرفت ورزشگاه‌های آزادی تهران، امام رضا(ع) مشهد، نقش‌جهان اصفهان و یادگار امام تبریز تا زمان شروع رقابت‌های نوزدهمین دوره لیگ برتر استانداردهای مدنظر AFC را خواهند داشت و می‌توانند شرایط امنیتی کافی را برای تماشاگران و تیم‌ها فراهم کنند.


حال همه نگاه‌ها به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ است تا نسبت به نا آماده بودن بیشتر ورزشگاه‌های تیم‌های لیگ برتری واکنش نشان دهند و تصمیم نهایی را در خصوص نحوه برگزاری دیدارهای فصل جدید فوتبال ایران را اتخاذ کنند. جدیت مهدی تاج رئیس فدراسیون گویای آن بوده که وی حاضر نخواهد شد تا لیگ برتر در ورزشگاه‌هایی برگزار شود که استانداردهای مدنظر AFC را ندارند و قطعاً تصمیمی می‌گیرد که تیم‌ها برای استانداردسازی ورزشگاه‌ها تلاش بیشتری کنند.


در این میان نقش هیئت‌های استانی بسیار مهم است چراکه بیشتر تیم‌ها ورزشگاه اختصاصی ندارند و ورزشگاه‌ها را از هیئت استانی‌شان اجاره می‌کنند.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب