دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 تير 1398 - 10:45
نماینده مردم پلدختر در مجلس :

توزیع بسته‌های لوازم خانگی در بین سیل‌زدگان باید عادلانه باشد

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ در توزیع بسته‌های تهیه شده برای خانواده‌هایی که دچار خسارت شده‌اند مناطق بیشتر خسارت دیده باید کمک بیشتری دریافت کنند.
کد خبر : 404329
1398012513015124617176334.jpg

سیدحمیدرضا کاظمی در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه گروه اجتماعی خبرگزاری آنا گفت:‌ در توزیع بسته‌های امدادی که از سوی ارگان‌های مختلف برای مردم مناطق سیل‌زده تهیه‌شده است باید بر اساس میزان خسارات کمک‌رسانی انجام شود.


وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر تاکنون به 2 هزار خانوار ساکن معمولان و پلدختر بسته‌های لوازم‌ خانگی را اهدا کرده است، افزود: پس از سیل اخیر که بسیاری از مردم در نقاط مختلف وسایل زندگی خود را از دست دادند با تصمیم‌ مسئولان مقرر شد سازمان‌های مختلف مانند هلال‌احمر، ستاد اجرایی فرمان امام و کمیته امداد وسایل موردنیاز مردم را تهیه کرده و در اختیار آن‌ها قرار دهند.


نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تاکنون 10 هزار بسته از سوی ستاد اجرایی فرمان امام تهیه و در اختیار مردم لرستان قرارگرفته است و هلال‌احمر نیز 2 هزار بسته لوازم‌ خانگی که شامل یخچال، گاز، پتو و فرش است را به این استان منتقل کرده و قرار است در چند روز آینده بین مردم توزیع شود.


وی با توضیح اینکه هزینه این بسته‌ها از محل کمک‌های مردمی تأمین می‌شود، اضافه کرد: امیدواریم که جمعیت هلال‌احمر هر چه زودتر این بسته‌ها را در بین مردم توزیع کند.


کاظمی با تأکید بر اینکه خسارت‌هایی که به مردم وارد شده است بسیار بیشتر از بسته‌هایی است که بین مردم توزیع می‌شود، افزود:‌ علاوه بر آنکه این کمک‌ها باید عادلانه توزیع شود باید تدبیری اندیشیده شود که جبران خسارت‌های همه اقشار صورت پذیرد.


نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد:‌ نکته مهمی که باید در این میان به آن توجه جدی شود این است که توزیع بسته‌های کمک‌های مردمی باید ابتدا از مناطقی شروع شود که مردم خسارت بیشتری دیده‌اند و باید این مناطق در اولویت قرار گیرند.


وی با تأکید بر اینکه نباید بحث مساوات در این مناطق مطرح شود، افزود: باید سهم بیشتری برای مردم در مناطقی که خسارت‌های بیشتری دیده‌اند در نظر گرفته شود.


انتهای پیام/4087/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته