دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
قربانی در گفتگو با آنا:

استقلال استراماچونی بوی قهرمانی نمی‌دهد

کاپیتان اسبق استقلال گفت: یارگیری‌ای که این فصل در باشگاه استقلال انجام شده کاملاً معمولی است و این تیم بوی قهرمانی نمی‌دهد.
کد خبر : 404325
36259.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال استقلال با وجود تمایل هوادارانش نتوانست آیاندا پاتوسی را حفظ کند و وینفرد شفر سرمربی اسبق آبی‌پوشان که در حال حاضر هدایت تیم بنی یاس را در اختیار دارد، موفق شد این بازیکن را جذب کند و پاتوسی این فصل برای این تیم اماراتی بازی خواهد کرد.


پیروز قربانی در خصوص حضور پاتوسی در بنی یاس و اعتراض هواداران باشگاه استقلال به خبرنگار ورزشی آنا گفت: به نظرم مدیران باشگاه استقلال باید پاتوسی را حفظ می‌کردند چراکه این بازیکن امتحانش را پس داده بود و می‌توانست این فصل به استقلال کمک کند. مدیران آبی‌پوش در شرایطی شیخ دیاباته را جذب کردند که این بازیکن کارنامه مشخصی ندارد و معلوم نیست بتواند در استقلال موفق باشد.


وی در مورد شرایط استقلال که بالغ بر 15 بازیکن این تیم جدا شده‌اند، اظهار کرد: به نظرم باید صبور بود تا بازی‌های استقلال شروع شود. آنچه از شرایط برمی‌آید مدیریت معمولی بر باشگاه استقلال حکم‌فرماست و تیم بازیکنانی را جذب نکرده تا بتوان با آن‌ها به قهرمانی فکر کرد. البته من نمی‌توانم پیش‌بینی دقیقی داشته باشم چراکه این احتمال وجود دارد آندره‌آ استراماچونی بتواند از لحاظ فنی تیم را در شرایطی قرار دهد که مدعی کسب جام باشد.


کاپیتان اسبق استقلال خاطرنشان کرد: من معتقدم هواداران استقلال باید سطح توقع خود را پایین بیاورند. یارگیری‌ای که در این تیم انجام‌شده، بوی قهرمانی نمی‌دهد و شاید سرمربی ایتالیایی استقلال برنامه‌هایی پیش رو دارد که با اتکا به آن می‌تواند در کورس قهرمانی قرار دهد. به نظرم چند تیم هستند که شرایط بهتری از استقلال دارند ولی با تمام این موارد نمی‌توان استقلال را فاقد شانس دانست. البته که تبلیغات گسترده‌ای برای حضور استراماچونی شده است ولی این موضوع دلیل بر آن نمی‌شود او بتواند نتایج فوق‌العاده‌ای بگیرد.


قربانی در خصوص جدایی بیش از 15 بازیکن از استقلال گفت: در فوتبال ایران هماهنگ کردن بازیکنان با هم کار بسیار دشواری است. من تمرینات استراماچونی را از نزدیک ندیده‌ام و نمی‌دانم او چه برنامه‌های تاکتیکی مدنظر دارد ولی می‌دانم فوتبالیست‌های ایرانی نمی‌توانند به‌سرعت با یکدیگر به هماهنگی برسند و شناخت کافی از هم درون زمین پیدا کنند.


انتهای پیام/4051/4048/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته