دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برانکو ایوانکوویچ: پیروزی مقابل تراکتور حق ما بود / پرسپولیس لیاقت حضور در جمع مدعیان را دارد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر بازیکنانم در زدن ضربات آخر بیشتر دقت می کردند می توانستیم با اختلاف گل بیشتری تراکتور را شکست دهیم .
کد خبر : 40429

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا،برانکو ایوانکوویچ بعد از پیروزی یک بر صفر سرخ پوشان مقابل تراکتورسازی گفت: « 3 امتیاز برای هواداران پرسپولیس در عید قربان بود. این برد را به آنها تقدیم می‌کنم. چیزی که من را به عنوان مربی خوشحال می‌کند انجام بازی منظم مقابل تیمی‌ است که از بهترین های ایران است. موفق شدیم تمام ضد حملات حریف را کنترل کنیم و فرصت‌های متعددی را روی دروازه به وجود آوردیم.»


سرمربی پرسپولیس در ادامه گفت:«ما لیاقت رسیدن به این پیروزی و کسب سه امتیار را داشتیم. تنها ناراحتی ما این است که تاکنون نتوانسته ایم امتیازات کافی را جمع آوری کنیم. باید به بازیکنانم به خاطر این پیروزی تبریک بگویم و از همه آنها به خاطر این بازی بی نقص تشکر کنم.»


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: «ما فرصت های زیادی برای گلزنی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. مهدی طارمی و علی علیپور چند موقعیت گلزنی را از دست دادند.»


وی افزود: «این مسئله را در نظر داشته باشید با تیمی بازی کردیم که فصل قبل در آستانه قهرمانی بود. فضای ضد حمله را برای حریف به طور کامل بستیم چندین موقعیت گل داشتیم که مهدی طارمی و علی علیپور موقعیت‌هایی را از دست دادند. در نهایت روی پنالتی که طارمی گرفت بنگستون گل تیم را به ثمر رساند.»


ایوانکوویچ در پایان در مورد آینده پرسپولیس گفت: «ما با این پیروزی نشان دادیم که لیاقت حضور در جمع مدعیان را داریم. اما به هر حال ورزش اینگونه است که برخی اوقات اتفاقات آنطور که شما می خواهید رقم نمی خورد. همه حریفان ما قوی هستند و سعی می کنیم روز به روز بهتر شویم و جایگاه مان را در جدول رده بندی بهتر کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب