دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

دستگاه‌های اقتصادی باید پنجره فعال واحد را به روی سرمایه‌گذاران باز کنند

استاندار کهگیلویه و بویر‌احمد گفت: همه بانک‌ها و دستگاه‌های اقتصادی باید امکانات لازم را به‌کار گیرند و پنجره واحد فعال و تسهیل‌کننده را به روی سرمایه‌گذاران باز کنند.
کد خبر : 404272
IMG_6390+(Copy).JPG

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از استانداری کهگیلویه و بویر‌احمد، حسین کلانتری در دیدار گروه اقتصادی این استان گفت: ظرفیت‌ها و قابلیت‌های کهگیلویه و بویراحمد بسترساز ورود بخش خصوصی و صاحب سرمایه برای فعالیت و سرمایه‌گذاری است و همه بانک‌ها و دستگاه‌های اقتصادی باید همه امکانات لازم را به کار گیرند و پنجره واحد فعال و تسهیل‌کننده را به روی سرمایه‌گذاران باز کنند.


وی افزود: البته اولویت بر بخش خصوصی بومی و دلسوز استان کهگیلویه و بویر‌احمد است و در بخش‌های خاص از ظرفیت سرمایه‌گذار غیربومی استقبال شود.


استاندار کهگیلویه و بویر‌احمد با تأکید بر اینکه، تیم اقتصادی در استان باید قدرت و توان بالایی در جذب سرمایه‌گذار داشته باشد، افزود: باید با عناصر سرمایه‌گذار و کارآفرینان با مهربانی، احترام و به گرمی برخورد شود.


کلانتری انسجام و هماهنگی بیشتر بانک‌ها را مهم دانست و گفت: دنبال تأمین بیشتر منابع بانکی، بازگشت معوقات، عدم برگشت منابع و هزینه درست اعتبارات باشید.


انتهای پیام/4117/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته