دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مهر 1394 - 19:19

میرزاده و فرهادی به کمیسیون آموزش مجلس می‌روند/ اعضای کمیسیون آموزش از فردو بازدید می‌کنند

دعوت از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و معاونان وی به‌منظور ارائه گزارش برنامه‌های سال‌تحصیلی جدید و نحوه پذیرش دانشجو در مقاطع مختلف، در دستور کار هفته آینده کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس قرار دارد.
کد خبر : 40423

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اشلامی از روز یکشنبه 5 مهر تا روز چهارشنبه 8 مهرماه برگزار می‌شود.


دعوت از حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و معاونان وی به‌منظور ارائه گزارش برنامه‌های سال‌تحصیلی جدید و نحوه پذیرش دانشجو در مقاطع مختلف، در دستور کار جلسه روز یکشنبه -5 مهر- کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس قرار دارد.


بررسی نحوه اجرای ماده (23) قانون برنامه پنجم توسعه و اخذ گزارش در این زمینه با حضور مسئولان دیوان محاسبات و وزارت امور اقتصادی و دارایی و اعضای کمیته‌های آموزش و پرورش و آموزش‌های مهارتی، بررسی نهایی طرح سنجش و پذیرش‌دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی، دعوت از روسای مرکز جذب هیئت علمی شورای‌عالی انقلاب فرهنگی و وزارت علوم به‌منظور بررسی مشکلات اعضاء هیئت علمی دانشگاه‌ها و ارائه گزارش در این زمینه، در دستور کار این کمیسیون در روز یکشنبه آینده قرار دارد.


همچنین، اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات روز دوشنبه در ادامه روند بررسی برنامه جامع اقدام مشترک -برجام- روز دوشنبه -6 مهر- از سایت هسته‌ای فردو بازدید می‌کنند.


برگزاری جلسه کمیته آموزش عالی و پزشکی به‌منظور بررسی نحوه پذیرش دانشجو در سال تحصیلی جدید در دانشگاه‌ها با حضور مسئولان مربوطه، برگزاری جلسه کمیته آموزش‌های مهارتی به‌منظور بررسی تحول در آموزش فنی و حرفه‌ای (دوره متوسطه دوم نظام جدید) با حضور معاونین مربوطه از وزارت آموزش و پرورش و برگزاری جلسه کمیته آموزش و پرورش با مسئولین سازمان‌بهزیستی نیز از دیگر دستور کارهای کمیسیون در روز دوشنبه آینده است.


همچنین، دعوت از محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به همراه معاونان وی برای ارائه گزارش برنامه‌های سال تحصیلی جدید و نحوه پذیرش دانشجو در مقاطع مختلف و دعوت از علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش و معاونان وی به‌منظور ارائه گزارش برنامه‌های سال تحصیلی جدید و نحوه اجرای قوانین مصوب مجلس در دستور کار جلسه روز سه شنبه -7 مهر- این کمیسیون قرار دارد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب