دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 تير 1398 - 12:54
پیوندی خبر داد:

کمک 320 میلیارد تومانی مردم در سیل اخیر

دبیرکل سازمان جمعیت هلال احمر از کمک 320 میلیارد تومانی مردم در سیل اخیر خبر داد.
کد خبر : 404106
635772347994720797_lg.jpg

به گزارش خبرنگار اعزامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا به مناطق سیل‌زده استان لرستان، علی‌اصغر پیوندی در همایش توزیع کالاهای اساسی(طرح مهرانه) بین سیل‌زدگان لرستانی با بیان اینکه امیدواریم اقدامات هلال احمر در این حوزه موجب رضایت مردم شده باشد گفت: در کشور ما شاهدیم، هر حادثه‌ای که رخ می‌دهد مردم زودتر از مسئولان وارد می‌شوند و به کمک هموطنان خود می‌شتابند. در سیل اخیر سازمان هلال احمر نیز در کنار سایر نهادها خدمات بسیاری را به سیل‌زدگان ارائه کرد.


وی تصریح کرد: به‌دلیل اینکه استان لرستان در سیل اخیر خسارات فراوانی دیده بود لذا توزیع اقلام اساسی مردم در مناطق سیل‌زده را از این استان شروع کردیم؛ کمک‌های مردمی در سیل اخیر درخشان بود، به‌طوری که ۱۲۰ میلیارد تومان کمک غیرنقدی و ۲۰۰ میلیارد تومان کمک نقدی جمع‌آوری شد و ما به‌عنوان امانت‌دار مردم، این کمک‌ها را به دست آسیب‌دیدگان رساندیم.


دبیرکل سازمان جمعیت هلال احمر تأکید کرد: این هزینه‌ها به جز ۱۵۰ میلیارد تومانی است که خود سازمان برای لجستیک و امدادرسانی هزینه کرد.


پیوندی عنوان کرد: تلاش داشتیم کمک‌های مردمی به دست آسیب‌دیدگان برسد و در توزیع اقلام نیز به این نکته توجه ویژه‌ای داشته و داریم، در مرحله اول اقلامی مانند یخچال، فریزر و گاز بین مردم توزیع شد و البته در این راستا کارخانه‌های همکاری خوبی با سازمان هلال احمر داشتند.


وی خاطرنشان کرد: بسته‌های جدید ما برای هر خانواده ارزشی حدود 5 میلیون تومان دارد که در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد و به‌طور کلی ارزش تمام این بسته‌ها چیزی حدود 55 میلیارد تومان است که بین مردم توزیع خواهد شد.


انتهای پیام/4087/4110/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته