دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 تير 1398 - 10:02

کتاب مشترک یک مادر و دختر درباره تفاوت نسل‌ها

کتاب «سرکار علیه» مجموعه روایتی جذاب و صمیمی به قلم مادر و دختری از دو نسل متفاوت برای درک برخی چالش‌های هویت زنان در دنیای امروز است.
کد خبر : 404050
787878.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات و کتاب گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، کتاب «سرکار علیه» با تألیف زهره عیسی‌خانی و ریحانه کشتکاران از سوی انتشارات کتابستان معرفت منتشر خواهد شد.


دنیای یک مادر و دختر می‌تواند به اندازه دو سیاره متفاوت باشد. شاید به خاطر تفاوت نسل‌ها، شاید کم‌تجربگی دختر و باتجربه بودن مادر و شاید هم به خاطر شرایط تربیتی متفاوت. مادر و دختری که حالا دیده‌ها و شنیده‌ها و تجربه‌هایشان را وسط این سفره کاغذی گذاشته‌اند هم ممکن است به هر دلیلی شبیه به یک‌دیگر نباشند، اما هرکدام با عینک خودشان موضوعی واحد را روایت کرده‌اند تا شاید راه‌گشایی شود برای گفتگوی مادران و دختران و کم‌تر شدن روز به روز فاصله‌های میان دو نسل. سرکار علیه چند روایت مادر_ دختری درباره هویت اجتماعی زن است.


این کتاب مجموعه روایتی جذاب و صمیمی به قلم مادر و دختری از دو نسل متفاوت برای درک برخی چالش‌های هویت زنان در دنیای امروز است که مطالعه آن به همه مردان و زنان خانواده‌دوست توصیه می‌شود.


در بخشی از این کتاب آمده است: «زن آدم نیست؟ زن نمی‌تواند به چیزی علاقه داشته باشد؟ برایش تلاش کند و با شوق آن زندگی کند؟ اگر نتواند هویتش را طبق چیزی که دوست دارد شکل دهد، پس چه تسلطی بر زندگی‌اش دارد؟ دیگر چگونه می‌تواند به نقطه‌ی مطلوب در جهان هستی برسد؟»


کتاب «سرکار علیه» در چند روز آینده از سوی انتشارات کتابستان معرفت وارد بازار کتاب خواهد شد.


انتهای پیام/4072/4028/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته