دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 تير 1398 - 19:33

حضور دانشجویان تشکل‌های سیاسی دانشجویی در نماز جمعه همدان

دانشجویان حاضر در اردوی آموزشی حیات طیبه ویژه اعضای فعال تشکل‌های سیاسی دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور امروز در نماز عبای سیاسی جمعه همدان حضور یافتند
کد خبر : 404009
88dc27ea-09d1-4e96-a68c-9c61f974a48b.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا ازهمدان، دبیران و اعضای تشکل‌های فعال دانشجویی  دانشگاه آزاد اسلامی در اولین جمعه حضور خود در اردوی حیات طیبه در استان همدان در نماز جمعه امروز این شهر شرکت کردند.


آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر همدان اظهار کرد: در زمان حکومت قبل با اجبار  و زور حجاب را نشانه رفتند و  امروز با اتکا به فضای مجازی و ترویج فرهنگی غربی به دنبال کمرنگ کردن حجاب و بعد هم نابودی آن هستند.


وی با بیان اینکه حجاب باعث عزت زنان و عامل همدلی آنها می‌شود به شرطی که انسان به عالم نگاه صحیحی داشته باشد افزود: از برگزاری همایش حجاب و عفاف در همدان، باید تقدیر کرد.


امام جمعه همدان تصریح کرد: مسؤولان در نظارت بر بازار پوشاک با دقت بیشتری عمل کنند زیرا نباید برخی از البسه عرضه شود


شعبانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه هیچ عقلانیتی در افرادی که درگیر برجام  هستند حس نمی‌شود افزود: برخی مدعی هستند باید در برجام بمانیم تا تحریم‌های بیشتری اعمال نشود.


وی با بیان اینکه چطور ممکن است ما نسبت به برجام متعهد بمانیم اما سایر طرفین به تعهدات خود عمل نکنند گفت: طرح فرانسه مبنی بر توقف در برابر توقف منطقی نیست، تحریم‌هایی که برجام را نقض کرده در طرح جدید نیز وجود دارد و تنها تحریم‌های جدید متوقف می‌شوند.


اردوی حیات طیبه از 20 تیرما آغاز و تا 31 تیر ماه ادامه دارد و دانشجویان در کارگاه‌های متعدد آموزشی با حضور اساتید برجسته کشوری و استانی شرکت می‌کنند.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته