دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 بهمن 1393 - 15:57

تصاویری از شب‌گردی هنرمندان و بازدید از کارتن‌خواب‌ها به روایت اینستاگرام «مهراب قاسم‌خانی»

مهراب قاسم‌خانی، نویسنده سینما و تلویزیون روایتی تصویری از کارتن‌خواب‌های تهرانی را منتشر کرده است.
کد خبر : 4039

به گزارش آنا، عکس‌نوشت‌های این هنرمند را ذیل هر عکس می‌خوانید:



امشب یه برنامه عجیب داریم که الان از پلانتاریوم شروع شد



ادامه برنامه امشب. نزدیک یک صبح. روى پل طبیعت



ادامه مسیر. ساعت یک صبح. کاروانسراى خانات. طرفاى محله سیروس



این کنج یه کوچه نیست. این خونه است. تمام یه خونه. نشیمنش، اتاق خوابش، دستشوئیش... تهران شهر عجیبیه



کسایى که من رو میشناسن میدونن که اهل گرفتن ژست آدماى نیکوکار نیستم و تبلیغ خودم رو نمی‌کنم. من هم مثل اکثر شما شبها روى تخت و جاى گرم میخوابم و یادم میره به فکر کسایى باشم که توى این شرایط زندگى میکنن. برنامه امشب هم ایده خیر خواهانه من نبود. یه حرکت نمادین از طرف شهردارى بود که لطف کردن و ما رو هم دعوت کردن.


تشکر میکنم از آقاى دکتر گیل آبادى به خاطر این شب تاثیرگذار. همینطور از دوستان و همکارانم که توى این برنامه شرکت کردن. آقاى محمد صالح علا، رامین ناصر نصیر، گلاره عباسى، مژده لواسانى، علیرضا دبیر و قربان نجفى. جاى فحش دادن به این و اون کافیه بعضى وقتها هم به کسایى که تو این شرایط هستن فکر کنیم. اول از همه خودم رو میگم.



من الان رسیدم خونه و کامنت ها رو خوندم. باید تشکر کنم از همدردى همه تون. متاسفانه یه تعدادى رو هم به خاطر بى شعورى و بى ادبى بلاک کردم که خیلى هم کار خوبى کردم. در مورد نظر بعضى از دوستان که گفتن نباید چهره ها رو نشون میدادم باید بگم وضعیت خیلى با اون چیزى که شما و من توى ذهنمون میگنجه فرق داره.


این ها به نقطه اى رسیدن که دیگه آبرو براشون یه واژه بى معنیه. جلوى دوربین مصرف میکردن. جلوى دوربین میگفتن که من معتادم و به خودم مربوطه و دلم میخواد بکشم. آدمایى که امشب دیدم هیچ شباهتى به هیچ آدمى که توى زندگیم دیدم نداشتن



اسمش میناست. مثل اسم گربه اش. مینا یکى از هشت هزار کارتن خوابیه که توى این شهر زندگى میکنن. شایدم واژه زندگى کردن مناسب شرایط مینا نباشه.(تصویر توسط آنا نامشخص شده است)



تهران. ساعت دو نیم صبح. همین الان یهویى.... (تصویر توسط آنا نامشخص شده است)



اینم بخش پایانى این تور عجیب غریب. گرمخونه خاوران. یکى از بیست و دو گرمخونه شهردارى تهران. امشب چندین برابر اینها شب رو توى خیابون سر میکنن


انتهای پیام/

برچسب ها: کارتن خواب معتاد
ارسال نظر
هلدینگ شایسته