دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 تير 1398 - 13:36

درخشش نوجوان رزمی‌کار گیلانی در مسابقات قهرمانی سوپرساباکی

بردیا بامداد نوجوان ۱۲ ساله گیلانی، در مسابقات قهرمانی سوپرساباکی در تهران موفق به کسب کمربند طلایی شد.
کد خبر : 403852
photo_2019-07-11_12-18-02.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه رزمی گروه ورزشی خبرگزاری آنا بردیا بامداد نوجوان ۱۲ ساله گیلانی، در مسابقات قهرمانی سوپرساباکی در تهران موفق به کسب کمربند طلایی شد.


وی مدت ۹ سال است که در چند رشته ورزشی از جمله ژیمناستیک، شنا، شیرجه تخصصی، هاپکیدو، اسپوکس و کیک بوکسینگ فعالیت دارد و در این مدت در رقابت‌های مختلف صاحب عناوین قهرمانی شده است.


۳ مدال طلای استانی و یک عنوان نایب قهرمانی کشور در رشته هاپکیدو و مدال طلای هنرهای فردی در تورنمنت بین‌المللی سوپرساباکی ماکو، از جمله افتخارات قابل ذکر این قهرمان نوجوان محسوب می‌شود.


بامداد در گفتگوی کوتاهی از زحمات آقایان: جلال امیری سرمربی تیم کیک بوکسینگ WASCO باشگاه دخانیات، محمدرضا هاشم‌پور رئیس سبک هاپکیدو و انجمن اسپوکس و هم‌چنین شهرام سرچمی و ابوالفضل موسی‌زاده اعضای هیئت رئیسه کیک بوکسینگ WASCO قدردانی کرد.


او هم‌چنین از مادرش بهناز چمنی، مربی فیتنس، بدنسازی و یکی از بانوان فعال در رشته‌های رزمی به‌عنوان مشوق و حامی اصلی  خود در جهت رشد و پیشرفت در ورزش یاد کرد و گفت: در تمام این سال‌ها مادرم در رویدادهای مختلف کنار و همراه من بوده و سهم زیادی در موفقیت‌های من داشته است. امیدوارم با این مدال‌ها بتوانم گوشه‌ای از زحمات مادرم را جبران کنم.


انتهای پیام/4127/


انتهای پیام/

برچسب ها: کیک بوکسینگ
ارسال نظر
هلدینگ شایسته