دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 تير 1398 - 14:09
رئیس‌السادات خبر داد:

ترویج فرهنگ کارآفرینی با برگزاری دوره آموزشی راهنمای تور

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز گفت: این واحد دانشگاهی با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی و افزایش اشتغالزایی دوره آموزشی تخصصی راهنمای تور ایرانگردی و جهانگردی برگزار می‌کند.
کد خبر : 403851
IMG_0359.JPG

سید محمدرضا رئیس‌السادات در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در نی‌ریز درباره برگزاری دوره‌های آموزشی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز اظهار کرد: دوره آموزشی تخصصی راهنمای تور ایرانگردی و جهانگردی در این واحد دانشگاهی  برگزار می‌شود.


وی با اعلام این مطلب که یکی از راه‌های ایجاد درآمدهای غیر‌شهریه‌ای، برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی و افزایش اشتغالزایی و آگاهی علاقه‌مندان به صنعت گردشگری، دوره آموزشی تخصصی راهنمای تور ایرانگردی و جهانگردی را برگزار می‌کند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز با بیان اهداف برگزاری این دوره و جایگاه شغلی افرادی که در این دوره حضور می‌یابند و با این صنعت آشنا می شوند، گفت: در این دوره فراگیران با روش‌های مختلف تورگردانی، خصوصیات و تخصص‌های خاصی که یک راهنمای عالی باید داشته باشد آشنا می‌شوند.


رئیس‌السادات افزود: افرادی که در این کلاس‌ها حضور پیدا می‌کنند با روش‌های برخورد با مسائل و مشکلات احتمالی آشنا می‌شوند، تا‌ بتوانند پس‌ از مراحل قانونی و دریافت کارت راهنمایی از سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و حضور در سفرهای آموزشی به‌عنوان راهنمای همراه و کسب تبحر و تجربه  به‌عنوان راهنمای گردشگری مشغول فعالیت شوند.


وی بابیان این مطلب که استان فارس و شهرستان نی‌ریز دارای اقامتگاه‌های بوم‌گردی متعدد و اماکن تفریحی و دیدنی گوناگونی است، گفت: یکی از اهداف برگزاری این دوره ارتباط با راهنمای گردشگردان داخلی و خارجی است تا در پرتو این ارتباط بتوانیم  قدمی را نسبت به معرفی امکانات مجموعه‌ خود از جمله تالار پذیرایی و رستوران و مهمانسرای دانشگاه برداریم.


عضو هیئت علمی و استادیار دانشگاه آزاد اسلامی نی‌ریز اظهار کرد: در این دوره آموزشی از استادان مجرب در صنعت گردشگری برای تدریس استفاده می‌شود و به افرادی که در این کلاس‌ها حضور پیدا کنند مدرک معتبر و مورد تأیید سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور داده می‌شود.


به گزارش آنا، دوره آموزشی تخصصی راهنمای تور ایرانگردی و جهانگردی در  روزهای 25 تیرماه تا 25 مهرماه 1398 به مدت سه‌ماه با همکاری اداره میراث فرهنگی و گردشگری نی‌ریز در دانشگاه آزاد اسلامی این شهر برگزار می شود.


انتهای پیام/4117/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته