دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 تير 1398 - 10:47

«این هم مثالی دیگر» به پله هشتم رسید

چاپ هشتم کتاب «این هم مثالی دیگر» از سوی نشر اطراف روانه بازار کتاب شده است.
کد خبر : 403816
c1ab43ee-bc3e-4b97-8d59-b4f41e5604a6.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات و کتاب گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، کتاب «این هم مثالی دیگر» با زیر عنوان «چهار جستار از حقایق زندگی روزمره» کتاب دوم از مجموعه «جستار روایی» است که از سوی نشر اطراف منتشر شده است.


نویسنده آمریکایی این کتاب دیوید فاستر والاس، در ۴۶ سالگی خودکشی کرد. خبری که در هشتم سپتامبر ۲۰۰۸ جهان ادبی را لرزاند. خبر بهت‌آور بود چون تمام آثار والاس تأملاتی هستند برای یافتن معنای زندگی. مردی از نسل تلویزیون و عصر هجوم داده‌ها که می‌خواست بداند چطور به کمک ادبیات و با خودآگاهی و مشاهدۀ دقیق می‌توان به لایه‌هایی از زندگی معنا بخشید که در دنیای سرگرمی، پول و قدرت نادیده می‌مانند.


جستارهای او، فارغ از مضمون‌شان، بخشی از تلاش برای وصل شدن به لایه‌های زیرین آدم‌ها و جهان، نه با ساده‌انگاری، که با دیدن تام و تمام هیاهوی جهان و تجربه‌ها؛ با آشتی‌دادن آدم‌ها با حقایق پنهان زندگی روزمره‌، حقایقی که آن‌قدر به حضورشان عادت کرده‌ایم که یادمان می‌رود آن‌ها را ببینیم‌.


چاپ هشتم کتاب «این هم مثالی دیگر» با ترجمه معین فرخی از سوی نشر اطراف در 118 صفحه و شمارگان 500 نسخه با قیمت 17 هزار تومان روانه بازار کتاب شده است.


انتهای پیام/4028/


انتهای پیام/

برچسب ها: کتاب کتابخوانی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته