دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ترامپ بازی توئیتر را به استاد دانشگاه باخت

دادگاه آمریکا به نفع استاد دانشگاهی که از توئیت‌های ترامپ انتقاد می‌کند، رأی داد.
کد خبر : 403754
istock-911758406.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه‌ دانشگاه‌های جهان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا  از تایمز هایر اجوکیشن، دادگاه تجدیدنظر آمریکا به نفع منتقدان توئیتری رئیس جمهور آمریکا رأی داد. یکی از این منتقدان  استاد دانشگاهی است که انتقادهای تندی به توئیت‌های رئیس جمهور آمریکا می‌کند.


براساس رأی دادگاه تجدیدنظر، افراد حق دارند در پلت‌فرم‌های شبکه اجتماعی رئیس جمهور را نقد کنند. در این دادگاه یک قاضی دولتی دونالد ترامپ را از بلاک کردن منتقدان در شبکه‌های اجتماعی منع کرد.


پروفسور کوهن استاد دانشگاهی است که بدون خواندن توئیت‌های ترامپ جواب‌های تند انتقادی می‌نویسد. به گفته وی، سریع‌ترین پاسخ‌ها به توئیت‌های ترامپ مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرند.


کوهن که یکی از منتقدان همیشگی رئیس جمهور آمریکاست، می‌‌گوید: نکته اینجاست که نباید وارد گفتگوی مستقیم با ترامپ شد، باید با میلیون‌ها نفری که توئیت‌های او را می‌خوانند ارتباط برقرار کرد.


براساس رأی دادگاه نیویورک، رئیس جمهور آمریکا برخلاف دیگر کاربران شبکه‌های اجتماعی نمی‌تواند از ویژگی بلاک کردن استفاده کند چراکه ترامپ از این حساب کاربری به عنوان زمامدار امور یک کشور استفاده می‌کند.


به گفته کوهن، استراتژی وی در توئیتر شبیه به حمل یک پلاکارد در تظاهرات عمل می‌کند. تحقیقات این استاد دانشگاه روی جامعه‌شناسی خانواده و نابرابری اجتماعی متمرکز است.


انتهای پیام/4021/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته