دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 تير 1398 - 16:24
از امروز آغاز شد؛

رویداد اینواسپورت، محلی برای ارائه فناوری‌های ورزشی و بیان نیازها

رویداد «اینواسپورت» به همت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری از امروز به مدت سه روز در سالن 25 نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
کد خبر : 403718
156440768 (1).jpg

به گزارش خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، شبکه فن‌بازار ملی ایران با همکاری فدراسیون ورزش‌های همگانی و با حمایت پارک فناوری پردیس و معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، رویداد «اینواسپورت» را در روزهای 19، 20 و 21 تیرماه سال جاری در سالن 25 نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.


در این نمایشگاه سازمان‌های ورزشی نیازهای فناورانه خود را با استارت‌آپ‌ها در میان می‌گذارند و از سوی دیگر استارت‌آپ‌ها نیز فرصتی برای ارائه و معرفی محصولات و خدمات ورزشی خود را به سازمان‌های ورزشی پیدا می‌کنند.هدف از این رویداد که هم‌زمان با نمایشگاه «استارت‌آپ‌ اکسپورت» (STARTUP EXPORT) اجرایی می‌شود،‌ رفع نیازهای فناورانه سازمان‌های ورزشی است.


در این رویداد نیازهای فناورانه توسط سازمان‌های ورزشی ارائه می‌شود. نیازهای ارائه‌شده از طرف سازمان‌های ورزشی در قالب پنج دسته ورزش تربیتی و پرورشی،‌ ورزش همگانی، ورزش قهرمانی، ورزش حرفه‌ای و ورزش شهروندی است. همچنین استارت‌آپ‌ها فناوری‌های کاربردیِ خود را در رشته‌های مختلف ورزشی به سازمان‌های ورزشی ارائه می‌کنند. ‌


انتهای پیام/4084/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته