دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 تير 1398 - 16:26
بیات‌نژاد در گفتگو با آنا:

پارک «دوستدار معلول» در تهران ایجاد می‌شود

مدیرکل سازمان بهزیستی استان تهران از ایجاد خیابان و پارک دوستدار معلول خبر داد و گفت:‌ در کل کشور باید این اقدام صورت بگیرد.
کد خبر : 403711
BS0K1479.jpg

داریوش بیات‌نژاد در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاهی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا درباره اقدامات صورت گرفته در سازمان بهزیستی در راستای مناسب‌سازی برای تردد معلولان اظهار کرد: سازمان بهزیستی در قالب تشکیل دبیرخانه‌هایی در همه استان‌ها فعالیت دارد و مناطق مختلفی از جمله ایستگاه‌های راه‌آهن و فرودگاه را ارزیابی کردیم.


وی افزود: در استان تهران نیز تمام واحدهای آموزشی و مجتمع‌های خدماتی مورد ارزیابی ما قرار گرفتند.


مدیرکل سازمان بهزیستی استان تهران گفت: 573 مورد برای معلولان مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت که همه این گزارشات به دبیرخانه شهید رجایی ارجاع شد تا مناسب‌سازی‌ صحیحی برای رفاه حال معلولان شکل بگیرد.


بیات‌نژاد با بیان اینکه همکاری و هماهنگی با بانک‌ها برای اصول مناسب‌سازی محوطه‌های اطراف صورت گرفته است، اظهار کرد: پیگیری‌های سازمان به لحاظ کمک برای مناسب‌سازی تکلیف قانونی است و ما آنها را راهنمایی می‌کنیم تا در مسیر درستی باشد.


وی افزود: باید در هر شهری یک پارک و یک خیابان دوستدار معلول ایجاد شود و ما این کار را در تهران دنبال می‌کنیم.


مدیرکل سازمان بهزیستی استان تهران گفت: حمایت از افراد معلول اولویت است که در همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها و مکان‌های عام‌المنفعه برای مناسب‌سازی و تردد معلولین باید به کار ببرند.


 انتهای پیام/4046/4110/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته