دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 تير 1398 - 15:49
مديركل فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کرج:

کیفیت آثار بيست و چهارمين جشنواره هنر و ادبيات دينی چشمگیر است

مديركل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد كرج از ارسال آثار فاخر هنری و علمی به دبيرخانه بيست و چهارمين جشنواره هنر و ادبيات دينی و پژوهشی ابراز خشنودی كرد.
کد خبر : 403692
IMG_8555.JPG

یعقوب فتحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در کرج، درباره آثار ارسالی به دبیرخانه بیست و چهارمین جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامیاظهار کرد: در چهارمین روز ارسال آثار دانشجویان، کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره هنر و ادبیات دینی واقع در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، فرصت ارسال آثار برای بیش از 22 واحد دانشگاهی به پایان رسید و امروز 19 تیر ماه آخرین مهلت ارسال آثار برای 10 استان باقیمانده است.


وی افزود: استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، البرز، قزوین، تهران، سمنان و خوزستان فقط تا پایان امروز فرصت دارند آثار خود را برای شرکت در این جشنواره مهم کشوری ارسال کنند.


مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج درباره حضور آثار چشمگیر هنری، علمی و فرهنگی در میان آثار ارسالی گفت: آثار رسیده پس از جمع‌آوری و طبقه‌بندی‌شدن به گروه‌های تخصصی داوری ارائه خواهند شد و بر اساس شرایط و ضوابط خاص هر گروه مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.


فتحی تصریح کرد: حضور آثار دانشگاهی بیش از 25 استان کشور در این جشنواره، رویداد مهم و تأثیرگذاری را در تمام زمینه‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری و ادبی به‌جای خواهد گذاشت و امیدواریم با توکل به خداوند و با تکیه بر تخصص و توانمندی‌های استان البرز به‌ویژه دانشگاه آزاد اسلامی البرز برگ افتخار دیگری در زمینه قرآن و عترت در کارنامه پرافتخار این دانشگاه ثبت شود.


وی با ابراز خرسندی از نظم و آرامش حاکم بر روند تحویل آثار، از همه حوزه‌های دست‌اندرکار این جشنواره در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج قدردانی کرد و افزود: تاکنون مسئولان بخش‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز از این دبیرخانه و نحوه تحویل آثار از نزدیک دیدن کرده‌اند.


مسئول بیست و چهارمین جشنواره هنر و ادبیات دینی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج همه توان خود را در ارائه خدمات رفاهی برای کسانی که از استان‌های مختلف آثار خود را به این دبیرخانه ارائه می‌کنند، به‌کار می‌گیرد.


انتهای پیام/4121/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته