دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با سفر به خراسان‌جنوبی؛

اعضای کمیسیون آموزش مجلس از دانشگاه آزاد اسلامی قائنات بازدید کردند

رئیس و اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائنات بازدید کردند.
کد خبر : 403689
ss3.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از  قائنات، ظهر امروز محمدمهدی زاهدی رئیس و اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به همراه برخی از معاونان و مدیران وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت آموزش‌وپرورش و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به خراسان‌جنوبی سفر کردند.


برنامه سفر به این قرار بود که این مسئولان از مراکز آموزش عالی شهرستان‌های استان خراسان جنوبی بازدید و نقاط قوت، ضعف، کاستی‌ها و کمبودهای آموزشی را از نزدیک بررسی کنند.


در این سفر یک‌روزه محمدمهدی زاهدی رئیس و اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به همراه فرهاد فلاحتی نماینده مردم شهرستان‌های قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، برخی از معاونان و مدیران وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت آموزش‌وپرورش و وزارت بهداشت و درمان، حبیب‌الله نخعی رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌جنوبی و برخی مسئولان محلی شهرستان از دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائنات بازدید کردند.


در این سفر محمود مختاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائنات گوشه‌ای از مسائل و مشکلات آموزشی دانشگاه را بیان و پیشنهاد‌های خود را عنوان کرد و در ادامه با حضور بر سر مزار شهدای گمنام این واحد دانشگاهی با ادای احترام به شهدا، مراسم غبارروبی مزار شهدا نیز صورت پذیرفت.


انتهای پیام/4121/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته