دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عباسی انارکی در گفتگو با آنا مطرح کرد:

آمادگی موزه سینما برای همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی

مدیرعامل جدید موزه سینما از آمادگی این مجموعه برای همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.
کد خبر : 403655
110.jpg

مهران عباسی انارکی در گفتگو با خبرنگار حوزه سینمای گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا گفت: مجموعه موزه سینما برخلاف سایر نهادهای سازمان سینمایی و امور سمعی و بصری که مخاطبان تخصصی و حرفه‌ای دارند، ویژگی خاصی دارد. خصلت ویژه مجموعه موزه سینما این است که بدون واسطه با مردم در ارتباط است. این ظرفیت بسیار خوبی برای کشف استعدادها و پیوند مردم با مقوله سینما محسوب شده و جای کار بسیار زیادی دارد.


وی درباره برنامه‌های آینده خود در موزه سینما نیز گفت: شاید یکی از ضعف‌های مجموعه این باشد که آن‌قدر که رستوران و کافی‌شاپ مجموعه موزه سینما در باغ فردوس شناخته‌شده است، خود سینما شناخته‌شده نیست و باید جنبه‌های فرهنگی بیشتر تقویت شود. در این مسیر، سعی می‌کنیم از ظرفیت رسانه‌ها استفاده بیشتری بکنیم. راه‌اندازی تورهای سینماگردی با حضور مردم و به‌ویژه جوانان علاقه‌مند به سینما، بخشی از این برنامه‌ها است ضمن این‌که دیدار با پیشکسوتان و گعده‌هایی را که با حضور اصحاب رسانه در موزه سینما برگزار خواهد شد نیز در برنامه‌های آتی تعبیه خواهیم کرد.



مدیرعامل جدید موزه سینما درباره ظرفیت‌های همکاری این مجموعه با دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برای همکاری‌ها جدی و عمیق باید تأمل کرد و با برنامه‌ریزی عمل کرد. دانشگاه آزاد یک مجموعه قوی است که هم از نظر فضای فیزیکی و هم از حیث اساتید و دانشجویان باکیفیت در رشته‌های مرتبط با سینما می‌تواند به کمک سازمان سینمایی بیاید. آنچه موزه سینما در گام اول و در مدیریت جدید خود می‌تواند در نظر بگیرد فراهم آوردن تسهیلاتی برای دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی برای بازدید از این مجموعه است. علاوه بر این، برگزاری جلسات نقد فیلم (چه فیلم‌های در حال اکران و چه فیلم‌های کلاسیک) هم می‌تواند مدنظر قرار گیرد.



برخلاف سایر تشکل‌های سینمایی، ویژگی موزه سینما ارتباط بدون واسطه با مردم است



وی عنوان کرد: به‌هرحال هدف، پویایی هر چه بیشتر موزه سینما با حضور پرنشاط جوانان است و در این مسیر قطعاً جامعه دانشگاهی و دانشگاه آزاد اسلامی جایگاه ویژه‌ای دارد.


لازم به ذکر است، مهران عباسی انارکی هفته گذشته با حکم حسین انتظامی رئیس سازمان سینمایی و امور سمعی و بصری به عنوان مدیر عامل جدید موزه سینما انتخاب و جایگزین لادن طاهری سرپرست پیشین این مجموعه شد.


انتهای پیام/4072/4104/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته