دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 تير 1398 - 09:12
سرپرست دانشگاه آزاد مازندران مطرح کرد:

راهکار دانشگاه‌ها برای کمک به پرداخت شهریه تحصیلی دانشجویان

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران گفت: اشتغال دانشجویان در شرکت‌های معرفی‌شده توسط دانشگاه می‌تواند در راستای کمک به پرداخت شهریه تحصیلی باشد.
کد خبر : 403523
191625_15_IMG_8751 (Copy).JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ساری، حسین منصوریان عصر روز گذشته در جشن دانش‌آموختگی فارغ‌التحصیلان رشته مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری، دیدن موفقیت همه فرزندان را آرزوی هر پدر و مادری دانست و اظهار کرد: دانشگاه به وجود این دانش‌آموختگان افتخار می‌کند؛ چراکه با سرمایه‌گذاری دوران طلایی عمرشان در دانشگاه اکنون به‌عنوان یک مامای کارآمد وارد جامعه می‌شوند.


وی اهتمام جدی خانواده‌ها به تحصیل فرزندان را به فال نیک گرفت و افزود: فضای ایجادشده برای تحصیل در جامعه قابل‌ مقایسه با گذشته نیست و این نشان‌دهنده اهمیت و جایگاه تحصیل بین خانواده‌هاست و دانشگاه آزاد که حدود 38 سال از عمر آن می‌گذرد با اعتماد مردم اکنون در جایگاه برترین دانشگاه‌های کشور قرار دارد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری حرکت دانشگاه‌ها به سمت اشتغال‌محوری را یکی از برنامه‌های واحدهای استان مازندران مطرح کرد و گفت: اشتغال دانشجویان در شرکت‌های معرفی‌شده توسط دانشگاه می‌تواند در راستای کمک به پرداخت شهریه تحصیلی باشد و این خود حرکتی جدید برای کمک به خانواده‌ها برای ادامه تحصیل فرزندان‌شان است.


به گزارش آنا، در این مراسم با اهدای تندیس و لوح سپاس از دانشجویان فارغ‌التحصیل رشته مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری تجلیل شد.


انتهای پیام/4121/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته