دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 تير 1398 - 19:25
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاجی‌آباد:

شهرداران و دهیاران کلیدداران توسعه جامعه هستند 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاجی‌آباد گفت: شهرداران و دهیاران کلیدداران توسعه جامعه هستند.
کد خبر : 403503
حیدری نارمندی محمد.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از حاجی‌آباد، محمد حیدری نارمندی عصر امروز همزمان با روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در دیدار با شهردار و کارکنان حاجی‌آباد گفت: عمران، توسعه، صیانت از حریم شهر و روستا، حراست از محیط زیست و میراث فرهنگی مسئولیت‌هایی است  که شهرداران و دهیاران بر عهده دارند. شهرداری‌ها و دهیاری‌ها  نهاد عمومی محسوب می‌شوند که بر پایه مشارکت مردم به سمت توسعه و پیشرفت حرکت می‌کنند. 


وی اضافه کرد: انتظار مردم از شهرداران و دهیاران استقرار قانون، تحول شگرف، اصلاح ساختارهای معیوب وافزایش مشارکت عمومی در فرایند توسعه است. 


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاجی‌آباد با تبریک روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها عنوان کرد: توسعه شهرستان حاجی‌آباد مرهون برنامه‌ریزی و اقدامات شهرداران و دهیاران است؛ بنابراین 14 تیرماه فرصت ارزشمندی است که از تلاش کلیدداران توسعه شهر و روستا قدردانی شود؛ البته  مردم همواره قدردان خدمات آنان هستند.


علیرضا حسن‌زاده شهردار حاجی‌آباد نیز در این مراسم با قدردانی از همراهی، همفکری و همکاری مدیران، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاجی‌آباد یادآور شد: این واحد دانشگاهی نقش پررنگی در برنامه‌ها و اقدامات شهرداری دارد و همواره خالصانه و صادقانه ایده‌ها، برنامه‌های علمی و متناسب با منطقه را ارائه داده تا در توسعه حاجی‌آباد نقش‌آفرین باشد. 


به گزارش آنا؛ در حاشیه این دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاجی‌آباد به همراه شهردار از واحدهای مختلف شهرداری بازدید و با اهدای شاخه گل از تلاش‌های ایثارگرانه آنان قدردانی کرد. 


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته