دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مهر 1394 - 11:37
بسکتبال جام ملت‌های آسیا

مالزی هم اسیر قدرت ایران شد/ صعود شاگردان بائرمن به عنوان تیم نخست

تیم ملی بسکتبال کشورمان در سومین بازی خود در جام ملت‌های آسیا مقابل مالزی به برتری رسید.
کد خبر : 40347

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم ملی بسکتبال ایران از ساعت 5 صبح امروز به وقت ایران در حالی وارد دیدار مقابل مالزی شد که روی پیراهن ملی پوشان نواری مشکی رنگ به احترام جانباختگان حادثه دیروز مکه نصب شده بود.
این دیدار که اولین مسابقه روز سوم جام ملت ها به شمار می آمد، تیم ایران با ترکیب ابتدایی مهدی کامرانی، بهنام یخچالی، محمد جمشیدی، صمد نیکخواه بهرامی و اصغر کاردوست وارد زمین مسابقه شد .


35 امتیاز در کوارتر اول
ملی پوشان ایران بعد از یک دقیقه با امتیازآوری کامرانی کار خود را شروع کردند و 10 امتیاز بدون جواب به دست آوردند. به این ترتیب کوارتر اول مسابقه با نتیجه 35 بر 5 به نفع ایران تمام شد.


یک نیمه بدون خطا
تیم مالزی در تمام کوارتر دوم تنها 3 امتیاز به دست آورد و بازیکنان ایران به روند یک طرفه امتیازآوری خود تا پایان نیمه ادامه دادند. نیمه اول با امتیازات یک رقمی مالزی و نتیجه 62 بر 8 به نفع ایران تمام شد.
اتفاق جالب نیمه اول این بود که تیم ایران 20 دقیقه تمام بدون خطا پیش رفت.


عبور از 100 امتیاز
تیم مالزی در کوارتر سوم امتیازات بیشتری به دست آورد و هر بار تماشاگران به تشویق بازیکنان این تیم می پرداختند. تماشاگران چینی با دیدن روحیه ضعیف بازیکنان مالزی بعد از نیمه اول، سعی در روحیه دادن به آنها در نیمه دوم داشتند.
بازیکنان ایران در دقیقه سوم کوارتر پایانی از مرز 100 امتیاز عبور کردند.


استراحت حامد حدادی
حامد حدادی تنها بازیکن ایران بود که در این بازی به طور کامل استراحت کرد.ملی پوشان ایران بدون حدادی هم موفق به برد 122 بر 42 مقابل مالزی شدند.تیم ملی کشورمان با کسب سه برد متوالی مقابل ژاپن،هند و مالزی به عنوان تیم اول راهی دور دوم شد.مسابقات فردا تعطیل است و دور دوم از روز یکشنبه آغاز می‌شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: بسکتبال مالزی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته