دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 تير 1398 - 16:06
معاون اول قوه قضائیه:

اجرای عدالت یکی از مهمترین اهداف نظام است

معاون اول قوه قضائیه اجرای عدالت را از اهداف مهم نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: همگان باید تلاش کنند تا این امر محقق شود.
کد خبر : 403436
3449.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه قضائی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه با بیان اینکه یکی از اهداف مهم و اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران اجرای عدالت است اظهار کرد: دشمنان در کنار سایر فشارها و هجمه‌هایی که به نظام جمهوری اسلامی ایران داشتند، اهتمام ویژه‌ای به تخریب دستگاه قضائی و دادگاه‌های انقلاب داشتند و در این راه انتقادات بی‌پایه و اساسی به برگزاری دادگاه‌های مفاسد اقتصادی داشته و در آینده نیز خواهند داشت اما همه باید بدانند که قوه قضائیه با فساد و عاملانش به‌شدت برخورد می‌کند.


وی ادامه داد: دشمنان قسم‌خورده نظام هجمه‌هایی را به نیروهای مسلح داشتند اما درحال حاضر که نیروهای ما دارای اقتدار مثال‌زدنی هستند، تلاش دشمنان برای ضربه به نظام تغییر کرده است. این افراد به‌دلیل اینکه توانایی مقابله با نیروهای مسلح را ندارند، تلاش دارند تا جوانان را از توجه به مسائل و موضوعات اسلامی و دینی دور کنند. همه ما باید در راستای اجرای عدالت قدم برداریم و همگان در گام دوم انقلاب از قوه قضائیه انتظار دارند تا در این عرصه موفق عمل کند.


معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه باید از هر نوع نفوذی جلوگیری کنیم گفت: در حال حاضر از سال‌های قبل وضعیت بهتری داریم، به‌طوری که در منطقه و کشورهای دیگر شاهد تأثیرات جمهوری اسلامی ایران هستیم.


محسنی‌اژه‌ای با بیان اینکه امروز قوه قضائیه مورد هجمه دشمنان قرار گرفته است اظهار کرد: امروز قوه قضائیه وظیفه سنگینی به دوش دارد اما با تلاش جهادی همه مشکلات حل خواهد شد. در حال حاضر پایه‌های نظام استحکام یافته است و جای نگرانی از این بابت وجود ندارد و دشمنان همواره مغلوب اراده مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران شده‌اند.


وی با اشاره به موضوع عدالت گفت: نباید اجرای عدالت را فقط برعهده قضات بدانیم بلکه همه معاونت‌ها و مردم نیز باید نسبت به تحقق عدالت در جامعه حساس باشند.


معاون اول قوه قضائیه خاطرنشان کرد: دشمنان هیچ‌گاه از تلاش خود برای ضربه زدن به نظام دست نخواهند کشید و آنها معتقد بودند که در دی ماه سال 96 کار نظام تمام است اما مشاهده کردیم که توطئه دشمنان خنثی شد و امروز که 40 سال از انقلاب می‌گذرد، نه تنها کشور ما شکست نخورد بلکه نفوذش در دیگر کشورهای منطقه و جهان افزایش یافت.


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته