دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 تير 1398 - 07:38
قائدی در گفتگو با آنا خبر داد:

آغاز کار مدرسه مهارتی بین‌المللی هتلداری از مهر 98 در کیش

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی کیش گفت: با حمایت‌ مسئولان از ابتدای سال تحصیلی جدید شاهد راه‌اندازی مدرسه مهارتی بین‌المللی هتلداری خواهیم بود.
کد خبر : 403415

محمدرضا قائدی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا، درباره آخرین فعالیت‌ها در راستای راه‌اندازی مدرسه مهارتی بین‌المللی هتلداری توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌الملل کیش اظهار کرد: 16 آذر سال گذشته بود که ایده مدرسه مهارتی بین‌المللی هتلداری توسط دکتر طهرانچی در حاشیه مسابقات بین‌المللی روبوکاپ در کیش مطرح شد.


وی افزود: مطرح‌شدن این ایده در حالی بود که هنوز مدرسه مهارتی هتلداری به‌صورت واقعی در کشور نداریم و برای نخستین‌بار قرار است چنین مدرسه‌ای راه‌اندازی شود؛ بنابراین مطالعات اولیه در این زمینه آغاز و از بزرگان و افرادی که در این زمینه تخصص و مهارت لازم را در داخل کشور و یا در خارج از کشور دارند، مشورت گرفته و مطالعات گسترده‌ای انجام شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی کیش ادامه داد: در مقطع نخست، شورای راهبری مدرسه هتلداری که متشکل از هفت نفر از کارشناسان و متخصصان در دو حوزه اجرایی و تحصیلات آکادمیک و دانشگاهی هتلداری هستند، شکل گرفت که دکتر طهرانچی با حضور این افراد در شورای راهبری موافقت کرد و در این زمینه جلساتی برگزار شد و مکان‌یابی و مطالعات لازم برای راه‌اندازی این مدرسه مهارتی انجام و پیشنهادها به دفتر رئیس دانشگاه ارسال شد.


قائدی بیان کرد: به‌دلیل اینکه شخص دکتر طهرانچی پیگیر راه‌اندازی این مدرسه مهارتی است، قرار بر این شد که جلسه بعدی هم با حضور وی و اعضای شورای راهبری برگزار شود و مهدی باقری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان هم در نخستین جلسه شورای راهبری که حدود یک ماه پیش برگزار شد، حضور یافت و از راه‌اندازی این مدرسه حمایت کرد تا به یاری خدا در سال تحصیلی آینده شاهد راه‌اندازی مدرسه مهارتی بین‌المللی هتلداری باشیم.


وی خاطرنشان کرد: قرار است که برخی از دوره‌های مهارتی مدرسه بین‌المللی هتلداری در نیمسال اول راه بیفتد و قرار است از ظرفیت استادان داخلی و خارجی استفاده شود که البته پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد. همه مسئولان کشور اعم از مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش و مسئولان کشوری گردشگری حمایت کردند و پیشنهاد دادند که در صورتی که این مدرسه راه بیفتد، نیروهایی که در هتل‌ها کار می‌کنند، دوره‌ها و آموزش‌های لازم را در این مدرسه بگذرانند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی کیش ادامه داد: مسئولان منطقه آزاد حمایت‌های خود را به دکتر طهرانچی و مسئولان کیش اعلام کردند و یکی از اعضای شورای راهبری که اتفاقاً معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش نیز هست، پیشنهاد کرد که افرادی که در هتل مشغول به فعالیت هستند، دوره‌های کاربردی راه‌اندازی‌شده در مدرسه را بگذرانند و دکتر طهرانچی هم با این پیشنهاد موافقت کرد.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته