دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی:

حراست تلاش می‌کند حامی و محافظ سرمایه ارزشمند انقلاب باشد

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حراست تلاش می‌کند با برنامه‌ریزی بلندمدت و دقیق یک رکن اصلی از مجموعه تحولی دانشگاه برای حمایت و محافظت از این سرمایه ارزشمند انقلاب باشد.
کد خبر : 403390
DSC_0718.JPG.jpeg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، آیین معارفه مدیرکل جدید حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی و واحد ارومیه، با حضور مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی و مسئولان استان برگزار شد.


سید مجید موسوی با تبریک میلاد باسعادت کریمه اهل‌بیت (س) و دهه کرامت گفت: امید است که به برکت این ایام، خداوند توفیق موفقیت در این دنیا و سرای باقی را شامل حالمان گرداند و مورد شفاعت پیامبر (ص) و اهل‌بیت قرار گیریم.


وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی چندی پیش به‌عنوان مولود انقلاب، سی‌وهفتمین سالگرد تأسیس خود را با فرازوفرودهای بسیاری پشت سر گذاشت و با درایت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و تصمیم حکیمانه ایشان افقی بسیار نورانی در دانشگاه باز شد. امید است با این تصمیم، عرصه برای نیروها و کسانی که پرورش‌یافته این انقلاب بوده و تجربیات مناسبی را در سایه آن به دست آورده‌اند، با سازمان‌دهی که در حال انجام است بتوان یک تحول اساسی و بنیادین را بر اساس سیاست و راهبردی که حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) ایجاد کرد.


مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به حضور دکتر ولایتی در رأس هیئت‌امنای دانشگاه افزود: امروز فردی پرچم‌دار اصلی این دانشگاه است که مورد تأیید مقام معظم رهبری و از نزدیکان و معتمدان ایشان است و ریاست عالیه دانشگاه جناب آقای دکتر طهرانچی فردی دانشمند، فعال در عرصه جهاد علمی و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی است. تقدیر الهی بر آن بوده که این ذخیره انقلاب برای نظام حفظ شود و امروز ایشان با کسوت معلمی و استادی که در بسیاری از دانشگاه‌های کشور داشته سکان و پرچم مدیریت عالی دانشگاه را به عهده بگیرد.


https://media.ana.ir/1398/04/18/636982779760205816_md.jpeg


وی با اشاره به گستره دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور، این دانشگاه را بزرگ‌ترین نهاد اجتماعی در سراسر کشور دانست و گفت: این نهاد مردمی در حوزه‌های مختلف علمی، پژوهشی و فناوری‌های نو، ظرفیت‌های بسیار خوبی را دارد. باید در شرایط تحولی امروز جامعه رویکرد انقلاب و جهادی نه در حرف، بلکه در عمل چراغ راه ما قرار گیرد و این فرصت‌ها همیشگی نیست، باید قدر این فرصت‌ها را دانست و اقدامات را به‌صورت جهادی و خستگی‌ناپذیر دنبال کنیم. تجربه نشان داده هر زمان با همدلی و وحدت به‌صورت گروهی برای رسیدن به هدف تلاش کرده‌ایم کارهای بزرگی به سرانجام رسیده است.


موسوی ادامه داد: امروز دانشگاه آزاد اسلامی با حدود یک میلیون و سیصد هزار دانشجو، حدود سی‌وهفت درصد آموزش عالی کشور را راهبری می‌کند و با بیش از هفت‌صد مدرسه سما، در حوزه پرورشی و تعلیم و تعلم نیز فعال است و با برنامه‌ریزی سعی کرده تا در حوزه آموزش‌وپرورش، رسالت اصلی خود را ایفا نمایند. نیاز است در حوزه کارمندان و اساتید نیز حرکت‌های مناسبی صورت گیرد تا دانشگاه آزاد اسلامی به یک نمونه و الگو برای کشور تبدیل گردد.


https://media.ana.ir/1398/04/18/636982779584581731_md.jpeg


مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی نگاه حراست را امروز عمیق، تیزبین، مطالبه‌گر و رصدکننده خواند و افزود: حراست تلاش می‌کند با برنامه‌ریزی بلندمدت و دقیق یک رکن اصلی از مجموعه تحولی دانشگاه برای حمایت و محافظت از این سرمایه ارزشمند انقلاب باشد و با شناسایی افرادی که قصد دارند به این سرمایه اجتماعی آسیبی برسانند، به اعتبار فرهیختگی این نهاد مقدس از آسیب‌های احتمالی جلوگیری کند.


https://media.ana.ir/1398/04/18/636982779963800005_md.jpeg


در پایان موسوی، سعید صمدی را به‌عنوان مدیرکل حراست استان آذربایجان غربی و واحد ارومیه معرفی کرده و از زحمات و تلاش‌های خالصانه سرپرست سابق حراست استان آذربایجان غربی و واحد ارومیه تقدیر و تشکر به عمل آورد.


https://media.ana.ir/1398/04/18/636982779307548672_md.jpeg


انتهای پیام/4071/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته