دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 تير 1398 - 11:00

هیئت عالی راهپیمایی بازگشت: تظاهرات تا تحقق اهدافش ادامه دارد

هیئت عالی راهپیمایی بازگشت بر ادامه این تظاهرات تا استیفای تمام حقوق فلسطینی‌ها ازجمله بازگشت سرزمین‌های اشغالی ادامه خواهد داشت.
کد خبر : 403308
1.jpeg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، هیئت عالی ملی برگزاری تظاهرات بازگشت و شکستن محاصره غزه تأکید کرد که این تظاهرات‌ها تا تحقق تمامی اهدافش و در رأس آن شکستن محاصره و تأکید بر حق بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین خود که سال 1948 به‌ناحق از آن کوچانده شده‌اند، ادامه خواهد داشت.


این هیئت در بیانیه‌ای به مناسبت پنجمین سالروز جنگ 51 روزه در غزه عنوان کرد که به تلاش‌های خود برای به شکست کشاندن تمامی توطئه‌ها و شکستن محاصره ظالمانه غزه ادامه می‌دهد.


این هیئت ضمن تمجید از فداکاری‌های شهدا و مجروحان، موضع واحد و یکپارچه فلسطینیان در مخالفت با کنفرانس اقتصادی بحرین و معامله قرن را ستود و این موضع را پیش‌زمینه‌ای برای تحقق وحدت و آشتی ملی به‌منظور مقابله با طرح‌های آمریکایی- صهیونیستی و در رأس آن معامله قرن خواند.


هیئت عالی ملی برگزاری تظاهرات بازگشت عموم ملت فلسطین را به مشارکت گسترده در 66 امین جمعه تظاهرات بازگشت با شعار "نه مذاکره‌ای است، نه صلحی، رژیم اشغالگر را به رسمیت نمی‌شناسیم" فراخواند.


لازم به ذکر است که از آغاز تظاهرات بازگشت در 30 مارس (10 فروردین) سال گذشته تاکنون بیش از 310 فلسطینی به شهادت رسیده و هزاران نفر دیگر زخمی شدند که حال صدها نفر از آنان وخیم است و هرلحظه ممکن است بر تعداد شهدا افزوده شود.


انتهای پیام/4106/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته