دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با محوریت کتاب رهیافت‌های اقتصادی اسلام؛

جدیدترین سیر مطالعاتی آثار امام موسی صدر برگزار می‌شود

سیر مطالعاتی کتاب محور تابستانی آثار امام موسی صدر با محوریت کتاب «رهیافت‌های اقتصادی اسلام» و با حضور و راهنمایی عادل پیغامی برگزار می‌شود.
کد خبر : 403302
8a3b52b2-4b8d-4c49-93fe-e95e0f85ae37.jpg

علی جعفرآبادی در گفتگو با خبرنگار آیین و اندیشه گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، درباره سیر مطالعاتی کتاب‌محور تابستانی آثار امام موسی صدر با محوریت کتاب «رهیافت‌های اقتصادی اسلام» گفت: این دوره با حضور و راهنمایی عادل پیغامی در روزهای ۲۵ و ۲۶ تیرماه جاری برگزار خواهد شد.


وی بیان کرد: سیرهای مطالعاتی که با هدف معرفی اندیشه امام موسی صدر از سال ۱۳۹۱ آغاز و با استقبال طلاب، دانشجوها و طیف‌ها و گروه‌های مختلف سنی مواجه شده است. سیرهای مطالعاتی در ابتدای شکل‌گیری موضوع محور بود و از چند سطح از آسان به مشکل تنظیم و برگزار می‌شد. اکنون دوره جدیدی از سیر مطالعاتی آثار و اندیشه امام موسی صدر به شکل کتاب‌محور در مؤسسه طراحی شده و تاکنون دوره‌های گوناگونی با محوریت کتاب‌های مختلف امام صدر برگزار شده است.


مدیر روابط عمومی مؤسسه امام موسی صدر عنوان کرد: در حال حاضر با توجه به اهمیت مسئله اقتصاد و فراگیر بودن این موضوع بین اقشار مختلف خواستیم نظر امام موسی صدر در مورد رهیافت‌های اقتصادی اسلام را مورد بررسی قرار دهیم.


جعفرآبادی با اشاره به اینکه این برگزاری این جلسات اولین دوره مؤسسه امام موسی صدر در سال 1398 خواهد بود، اظهار کرد: رهیافت‌های اقتصادی اسلام سومین جلد از مجموعه کتاب‌های در قلمرو اندیشه امام موسی صدر است که شامل مقالات و گفتارهای امام موسی صدر در حوزه علم اقتصاد می‌شود.


گفتنی است، جلسات سیرهای مطالعاتی در محل مؤسسه واقع در تهران، میدان هفتم تیر، بالاتر از مسجد الجواد، کوچه شهید عبدالکریم شریعتی، پلاک ۱۰ واحد ۲؛ تشکیل می‌شود.


علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام با شماره‌های ۰۲۱۸۸۴۹۴۱۶۲ و ۰۲۱۸۸۴۹۴۱۶۳ تماس بگیرند.


انتهای پیام/4072/4028/پ


انتهای پیام/

برچسب ها: امام موسی صدر
ارسال نظر
هلدینگ شایسته