دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مأموریت مهم استراماچونی در استقلال

سرمربی تیم فوتبال استقلال مأموریت سختی را پیش رو دارد.
کد خبر : 403246
1.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، آندره‌آ استراماچونی در شرایطی هدایت تیم فوتبال استقلال را پذیرفت که پیش‌ازاین شناختی از فوتبال ایران نداشت و کارنامه مربیگری اروپا متعلق به فوتبال اروپا بود.


این مربی ایتالیایی نیاز به زمان دارد تا با شرایط فوتبال ایران آشنا شود و بتواند استقلال را در وضعیتی قرار دهد که نتایج مناسبی بگیرد چراکه هواداران آبی‌پوش دوست دارند تیمشان در کورس قهرمانی قرار بگیرد.


استراماچونی که برای موفق کردن استقلال احتیاج به فرصت دارد با مشکل بزرگی مواجه شده است. بازیکنان زیادی از استقلال فصل گذشته جدا شده‌اند و او باید نفرات جدید را با یکدیگر هماهنگ کند که این موضوع مستلزم زمان زیادی است. گادوین منشا، اسماعیل گونکالوس، اللهیار صیادمنش، سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، رضا کریمی، امید نورافکن، روح‌الله باقری، محسن کریمی، خسرو حیدری، فرشاد محمدی مهر، آرمین سهرابیان، امیرحسین اسماعیل‌زاده و میثم تیموری بازیکنانی هستند که جدایی آن‌ها از استقلال قطعی است.


احتمال ماندن روزبه چشمی، آیاندا پاتوسی، طارق همام و علی کریمی هم وجود دارد و حتی اگر این بازیکنان حفظ شوند 14 بازیکن از استقلال رفته‌اند که این موضوع به‌شدت کار استراماچونی را سخت کرده چراکه او در تیمی مربیگری خواهد کرد که تغییرات به وجود آمده در آن یک رکورد است.


سرمربی ایتالیایی استقلال در چهار تیم قبلی که کارکرده موفقیتی به دست نیاورده و حالا کار دشواری در استقلال پیش رو دارد چراکه رساندند بازیکنان جدید به مرز هماهنگی کار آسانی نیست و هواداران آبی صبور نیستند. آن‌ها منتظر نمی‌مانند تا تیمشان همانند چند فصل گذشته شروع ضعیفی در لیگ برتر داشته باشد و در نیم‌فصل دوم تلاش کند تا امتیازهای ازدست‌رفته را جبران کند تا نهایتاً سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بگیرد.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته