دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور مونسان؛

مجتمع گردشگری «دال دنا» شهر سی‌سخت افتتاح شد

مجتمع گردشگری «دال دنا» در شهر سی‌سخت با حضور معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور افتتاح شد.
کد خبر : 403187
IMG_20190708_181642_957.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، آیین افتتاح مجتمع اقامتی‌تفریحی دال دنا با حضور علی‌اصغر مونسان رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد، غلام‌محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل میراث فرهنگی، فرماندار شهرستان دنا و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی  برگزار شد.


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در این آیین اظهار کرد: مجتمع اقامتی‌رفاهی دال دنا شهر سی‌سخت در شهرستان دنا با هزینه 12 میلیارد تومان در شهرستان دنا احداث شده که از این میزان 1.5 میلیارد تومان تسهیلات و مابقی سهم آورده سرمایه‌گذار بوده است.


محمود باقری با بیان اینکه این مجتمع به مساحت 4 هزار مترمربع در زمینی با زیربنای 4500 مترمربع احداث شده است، افزود: با بهره‌برداری این مجتمع گردشگری برای 35 نفر شغل ایجاد شده است.


وی عنوان کرد: این هتل دارای 18 سوئیت بوده و با طراحی داخلی لوکس و مجهز به امکانات رفاهی مناسب آماده پذیرایی از گردشگرانی است که استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان دنا را به‌عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کنند.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
محمد نوروزی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸
۰
چقدر بی ذوق.
اسم از دنا و سی سخت می برید یه فضای بسته در گزارشتان نشان میدید ای کاش چهارتا عکس هم میذاشتید تا مردم هدف شما از افتتاح مجتمع گردشگری را بیشتر احساس کنند.
هلدینگ شایسته