دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 تير 1398 - 15:21
ذوالنوری:

دولت در اجرای گام دوم کاهش تعهدات برجام قوی عمل کند

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در رابطه با کاهش تعهدات برجام یک همپوشانی در کشور وجود دارد و امیدواریم دولت در اجرای گام دوم قوی عمل کند.
کد خبر : 403146

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از خانه ملت، حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری با بیان اینکه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از وزیر امور خارجه دعوت کرده تا در جلسه یکشنبه هفته آتی کمیسیون حضور پیدا کنند، گفت: احتمال دارد ظریف یکشنبه هفته آینده در ایران نباشد، لذا اگر سفر خارجی وزیر امور خارجه انجام نشود، در کمیسیون حضور پیدا می‌کند و در مورد گام دوم کاهش تعهدات برجام به گفتگو می‌کنیم.


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: گام دوم کاهش تعهدات برجام از روز گذشته آغاز شده و ارزیابی برای سیاست‌های دولت در اجرای گام دوم کمی زود است، اما در مورد کلیات سیاست کاهش تعهدات و گام‌هایی که باید برداشته شود، می‌توان بررسی‌هایی را انجام داد.


رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: امروز همه در کشور یک نظر واحد را مطرح می‌کنند و هم‌پوشانی بین دستگاه‌ها و جریان‌های سیاسی مختلف هم وجود دارد، طبیعتاً امیدواریم دولت در اجرای گام دوم قوی عمل کند.


انتهای پیام/4034/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته