دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 تير 1398 - 11:41
معاون دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس:

دهه کرامت تبلور ارزش‌های دینی است

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با بیان اینکه دهه کرامت یادآور مفاهیم سازنده و ارزشمند دین مبین اسلام است، گفت: دهه کرامت تبلور ارزش‌های دینی است.
کد خبر : 403066
IMG_6413.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرعباس، سعید مرادپور صبح امروز در حاشیه مراسم غباروبی قبور شهدای گمنام 8 سال دفاع مقدس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با تبریک به‌مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت اظهار کرد: پاسداشت و تداعی ارزش‌های معنوی در دهه کرامت و تبیین آن بین جوانان از برنامه‌ها و اهداف مهم دانشگاه آزاد اسلامی است.


وی، تثبیت جایگاه نظام اسلامی و عزت ملی را در گرو حفظ و بهره‌مندی  از ارزش‌های دینی دانست و اضافه کرد: ترویج صحیح ارزش‌های دینی انقلابی و ایجاد فضای معنوی و مطلوب در جامعه به‌ویژه جوانان، جایگاه نظام اسلامی در جهان مستحکم‌تر و دشمن را روز به روز با یاس و ناامیدی همراه می‌سازد.


معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس، هدف از برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مناسبت‌های دینی را معرفت‌افزایی دانشگاهیان عنوان و مطرح کرد: تلاش بر این است تا با برگزاری برنامه‌های فرهنگی بتوانیم با تقویت بنیه دینی  و بالابردن بینش اسلامی جوانان این قشر تازه نفس را محور حرکت در جامعه قرار دهیم.


مرادپور از مشارکت دانشگاهیان در اجرای برنامه‌های دهه کرامت خبر داد و تأکید کرد: با توجه به هماهنگی‌های انجام‌ شده برنامه‌های مطلوبی در دهه کرامت با همکاری و مشارکت دانشجویان، کارکنان و استادان در راستای بهره‌مندی بیشتر دانشگاهیان برگزار می‌شود.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته