دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 تير 1398 - 14:19
ملایی در گفتگو با آنا:

قول کسب مدال را در المپیک دادم

ملی‌پوش جودو گفت: قبلاً این قول را داده‌ام که برای جودو ایران در المپیک مدال می‌گیرم.
کد خبر : 402842
3138956.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه رزمی گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سعید ملایی که پس از سال‌ها موفق شد برای جودو ایران در مسابقات جهانی مدال طلا به دست آورد، به‌افتخار دیگری نائل شد و به‌عنوان برترین جودوکار رقابت‌های بوندسلیگا آلمان انتخاب شد.


سعید ملایی در خصوص آخرین برنامه‌های خود برای حضور در مسابقات جهانی به خبرنگار ورزشی آنا گفت: پس‌ازآنکه در مراسم دوسلدورف آلمان، نماینده بنده جایزه مرا به‌عنوان برترین جودوکار بوندسلیگا دریافت کرد، تمریناتم را برای حضور در مسابقات جهانی دنبال می‌کنم. قرار است در دو اردوی مشترک در سوچی روسیه و ژاپن با برترین جودوکاران جهان تمریناتی را داشته باشم تا بتوانم آمادگی بدنی‌ام را به‌طور کامل بسنجم. البته قرار است پیش از حضور در مسابقات جهانی در تورنمنتی شرکت کنم.


وی در مورد میزان آمادگی‌اش برای رسیدن به مدال طلا در مسابقات جهانی گفت: من سال گذشته در مسابقات جهانی باکو موفق شدم مدال طلا بگیرم اما در بازی‌های آسیایی جاکارتا به مدال نقره رسیدم. باید در بالاترین سطح آمادگی باقی بمانم تا بتوانم در مسابقات جهانی بار دیگر صاحب نشان طلا شوم.


ملی‌پوش جودو ایران در خصوص حضورش در رقابت‌های باشگاهی گفت: من در مسابقات لیگ بوندسلیگا آلمان برای تیم شهر هامبورگ که نامش اسلیگن است مسابقه می‌دهم. در پنج هفته از این مسابقات حضور پیدا کردم و الان برای حضور در رقابت‌های جهانی به اردوی تیم ملی آمدم. در رقابت‌های لیگ اروپا برای تیم لیسبون پرتغال مبارزه خواهم کرد. تلاش می‌کنم تا با حفظ آمادگی بتوانم در بالاترین سطح در رقابت‌های المپیک توکیو شرکت کنم.


ملایی در خصوص اینکه امید جامعه جودو به مدال او در المپیک است تا این ورزش به جمع ورزش‌های دارای مدال در المپیک اضافه شود، اظهار کرد: من پس از المپیک ریو با برنامه‌ریزی که داشتم، هدف چهار ساله‌ای را پیش رو قرار دادم تا بتوانم در المپیک 2020 توکیو صاحب نشان طلا شوم. در این دو سالی که گذشته بهترین نتایج را گرفتم و همیشه مثبت اندیش بودم. از سوی خودم این قول را داده‌ام که بتوانم اولین مدال را برای ورزش جودو در المپیک کسب کنم و خوشبختانه توانسته‌ام به‌عنوان اولین جودوکار ایرانی سهمیه حضور در المپیک را به دست آورم. امیدوارم با حمایت کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان به جرگه مدال‌آوران المپیک وارد شوم.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته